מטריקס ביצעה פרויקט שדרוג תשתיות והטמעת וירטואליזציה בעת הדעת; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, הטמיעה מטריקס את מערך האיחסון המרכזי Storage Unified של EMC, שמשמש תשתית לכל המידע הארגוני, השרתים הפיזיים והווירטואליים ולשירותי הקבצים על הרשת הארגונית ● שדרוג התשתיות האקטיביות בעת הדעת כלל החלפת התשתית הקיימת במערכת מרכזית מבית HP מבוססת Backbone

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (Matrix) השלימה שני פרויקטים בתחום התשתיות בחברת עת הדעת. הפרויקט הראשון כלל שדרוג מערך האיחסון והטמעת וירטואליזציה והשני – שדרוג התשתיות האקטיביות. היקף הפרויקט מוערך במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, יישמו מטריקס ואגף ה-IT של עת הדעת את מערך האיחסון המרכזי Storage Unified של EMC, שמשמש תשתית לכל המידע הארגוני, השרתים הפיזיים והווירטואליים ולשירותי הקבצים על הרשת הארגונית. בנוסף, כלל הפרויקט הטמעה של תשתיות שרתי להב מבית HP, המהווים את התשתית הפיזית של השרתים, כאשר חלקם תומכים באפליקציה ישירות וחלקם מהווים תשתית לשרתי ESX של VMware. התשתיות החדשות יתמכו ב-300 משתמשים, עובדי הארגון.

שדרוג התשתיות האקטיביות כלל החלפת התשתית הקיימת במערכת מרכזית מבית HP מבוססת Backbone מתקדם מסדרת ProCurve Switch 5400 Intelligent Edge. עוד כלל הפרויקט ניהול רשת ותקשורת נתונים לכ-300 נקודות קצה, שימוש בחיבור במהירות של 1 ג'יגה-ביט עד משתמש הקצה וכן שימוש ב-10 ג'יגה-ביט עבור שרתים ארגוניים.

תוכנית עת הדעת היא פתרון טכנולוגי המשלב פדגוגיה עם טכנולוגיות מידע ותקשורת, לשם התמודדות עם אתגרי ההוראה והלמידה המוטלים על בית הספר והמורים.

לדברי ירון אלקיים, ראש תחום פרויקטים בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, "התשתיות החדשות יאפשרו ללקוח לתמוך במערכות ה-IT הנדרשות לארגון וכן להשיק שירותים נוספים". לדבריו, "הפרויקט הראשון נמשך כחודש, ובפרויקט השני – המעבר התבצע בלילה אחד, כך שכבר למחרת שב הארגון לעבודה סדירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים