בינת תקשורת הטמיעה ציוד תקשורת בממשלה בפרויקט בהיקף חמישה מיליון שקלים

ביסוד הפרויקט עומד צמצום מספר ספקיות התקשורת והגירת רשתות תקשורת הממשלתיות לאלה של 3Com מבית HP ● שדרגה ציוד קיים וביצעה אינטגרציה בין רכיבי התקשורת - רשתות, מתגים ונתבים - השונים ● עדכון ושדרוג הרשתות נעשה על מנת להתאימן לתמיכה בפרוטוקולי תקשורת מתקדמים, להגדיל את קצבי תעבורת התקשורת ולהעלות את רמת אבטחת המידע ברשתות

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, ביצעה פרויקט אינטגרציה, שירות, שדרוג והטמעת מערכות תקשורת במגזר הממשלתי. הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים לפני שבועיים. היקף הפרויקט עומד על חמישה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה בינת תקשורת מחשבים במשרדי הממשלה ציוד תקשורת של כמה ספקים, ביניהם סיסקו (Cisco), אנטרסיס (Enterasys), ג'וניפר (Juniper) נורטל (Nortel) ו-3Com מבית HP. היא שדרגה ציוד קיים וביצעה אינטגרציה בין רכיבי התקשורת – רשתות, מתגים ונתבים – השונים. עדכון ושדרוג הרשתות נעשה על מנת להתאימן לתמיכה בפרוטוקולי תקשורת מתקדמים, להגדיל את קצבי תעבורת התקשורת ולהעלות את רמת אבטחת המידע ברשתות. ביסוד הפרויקט עומד הרעיון של החלפת כמה שיותר רשתות וציוד תקשורת ישנים באלה של 3Com, במסגרת הרצון של משרד האוצר לצמצם את כמות הספקים.

הפרויקט נערך במרבית משרדי הממשלה, ביניהם שע"ם (ר"ת של שירות עיבודים ממוחשבים), שהוא מערך ה-IT של רשות המסים, המשרד לביטחון פנים, משרד המדע והטכנולוגיה וכן משרדי הפנים, התחבורה והחקלאות. במכרז, שבו זכתה בינת לפני יותר משנה, נקבע שיש להעלות את הרמה של שרידות המערכות באמצעות קביעת תקן לתמיכה, שירות ואינטגרציה עבור רשתות קיימות מרובות יצרנים, לצד הרצון והצורך לשמור על רציפות וזמינות גבוהה של תשתיות התקשורת.

בני בקשי, מנהל רשת התקשורת הממשלתית, אמר, כי "הפרויקט נועד להקנות לנו יכולת לרכוש שירותי תמיכה ואינטגרציה לסביבות מרובות מוצרים ויצרנים. מערך התקשורת הממשלתי קיבל שדרוג והעלה את יכולת הניהול במשרדי הממשלה, תוך תפיסה מערכתית אחת וסטנדרטיזציה של מערך התשתיות".

הפרויקט שהסתיים בימים אלה הוא השלב הראשון במסגרת זכייתה של בינת תקשורת במכרז לרכישת ציוד תקשורת והטמעתו במשרדי הממשלה למשך חמש שנים, בהיקף 20 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים