גלאסהאוס יישמה פתרון אחסון ומערך DR בחברת פינולוג'ק; ההיקף הכספי: 400 אלף שקלים

הפרויקט בוצע בסניפי פינולוג'ק בישראל ובאנגליה ● במסגרת הפרויקט הקימה גלאסהאוס אתר בארץ כפתרון DR לאתר בחוץ לארץ, תוך כדי שימוש ברפליקציה בין אתרים

גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל סיימה בימים אלה פרויקט של יישום פתרון איחסון מרכזי והקמת מערך DR בחברת פינולוג'ק, בסניפיה בארץ ובאנגליה. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-400 אלף שקלים.

הפתרון שיושם הוא מבית EMC, ומבוסס על CX4 CLARiiON. הוא נועד לתת מענה לנפחי איחסון גדלים ומשתנים. כמו כן, הקימה גלאסהאוס אתר בארץ כפתרון DR לאתר בחוץ לארץ, תוך כדי שימוש ברפליקציה (שכפול) בין אתרים. תהליך העבודה, שארך חצי שנה, כלל רפליקציה ומיגרציה (הגירה) של הנתונים בין השרתים בארץ ובאנגליה, תוך הבטחת זמינותם לכל אורך התהליך וללא פגיעה בעבודה השוטפת.

לדברי אינה גרינברג, מנהלת ה-IT בפינולוג'ק, "החברה נדרשת לזמני תגובה מיידיים ולזמינות נתונים תמידית. בנוסף, בעקבות חקיקה בנושא, מחויבת החברה להקים אתר DR זמין בכל רגע, כהגנה מפני קריסה של מערכות".

רן פלדמן, מנהל קבוצת הפרוייקטים בגלאסהאוס, אמר, כי "במהלך העבודה בוצעו רק השבתות יזומות, כך שהעבודה השוטפת לא נפגעה. העבודה הסתיימה תוך עמידה בלוח הזמנים המתכונן וללא חריגה בתקציב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים