סייבייס תרמה רשיונות תוכנה בשווי מיליון דולרים לאוניברסיטת בן-גוריון

כמו כן תרמה סייבייס ערכות הדרכה ומערכי שיעור שיסייעו למרצים ללמד את טכנולוגיות המידע בקורסים השונים הנלמדים היום באוניברסיטה ● PowerDesigner, שהוא כלי מידול ותכנון של סייבייס, ייכלל בתכנית הלימודים באוניברסיטה ותלמידי הנדסת תעשיה וניהול, המתמחים במערכות מידע, יוכלו להשתמש בו להגשת תרגילים ופרויקטים

חברת סייבייס (Sybase), המיוצגת בישראל על ידי נס טכנולוגיות, תרמה רשיונות תוכנה בהיקף של מיליון דולרים לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. כמו כן תרמה סייבייס ערכות הדרכה ומערכי שיעור שיסייעו למרצים ללמד את טכנולוגיות המידע בקורסים השונים הנלמדים היום באוניברסיטה.

PowerDesigner, שהוא כלי מידול (modeling) ותכנון של סייבייס, ייכלל בתכנית הלימודים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. החל מהשנה יוכלו תלמידי הנדסת תעשיה וניהול באוניברסיטה, המתמחים במערכות מידע, להתנסות בתוכנה ולהשתמש בה להגשת תרגילים ופרויקטים. ההתנסות בתוכנה תתרחש במסגרת הקורסים "בסיסי נתונים" ו"ניתוח ועיצוב מערכות מידע" אשר יועברו על ידי ד"ר אדיר אבן וד"ר ציפי הארט. בעתיד תיבחן האפשרות לשלב את ה-PowerDesigner, וכן את מחסן הנתונים האנליטי סייבייס-IQ, בקורסים העוסקים בבינה העסקית ובמערכות תומכות החלטה.

בקורסים ישתתפו מדי סמסטר מאות סטודנטים לתואר ראשון אשר ילמדו על המתודולוגיות והטכניקות השונות למידול וניתוח תהליכים ונתונים בארגון. בעזרת PowerDesigner יוכלו הסטודנטים לנתח ולהציג את הארגון במספר רבדים (עסקיים, אפליקטיביים וטכנולוגיים) וליצור מודלים ודיאגרמות המייצגים כל רובד בארגון, כמו גם לנתח ולמדל דרישות שייושמו במערכות מידע חדשות.

לדברי ד"ר אדיר אבן מאוניברסיטת בן גוריון, "שימוש בכלי מידול ותכנון מאפשר לנו להעניק לתלמידים, בנוסף לידע העיוני, גם אוריינטציה מעשית של עבודה כמהנדסים. בנוסף לכך מאפשר הכלי המתקדם הבנה טובה יותר של התהליכים המתרחשים בארגון, ויתרון משמעותי בעת היציאה לשוק התחרותי".

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO ישראל, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אמר כי "סייבייס רואה בסטודנטים בישראל את החוקרים והמנכ"לים של מחר ושמחה להכיר להם את הכלים שיעזרו להם להתמודד עם מורכבות מערכות המידע בעולם המיחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים