אורקל שכרה בלשים פרטיים כדי לאתר את מנכ"ל HP

המנכ"ל החדש של HP, ליאו אפותקר, החל רשמית למלא את תפקידו החדש לפני כשבוע, אך מאז לא נראה בציבור ולו פעם אחת ● אורקל מבקשת לזמן את אפותקר, שבתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל סאפ הגרמנית, להעיד במשפט המתנהל בימים אלה לאחר שסאפ הודתה באחריותה למעשיה של TomorrowNow, חברה בת של סאפ, אשר גנבה תוכנה משרתי אורקל ומכרה טכנולוגיות במחירי מציאה ● HP אינה מכחישה שאפותקר מסתתר כדי שלא ניתן יהיה לזמן אותו לעדות

חברת אורקל (Oracle) שכרה בלשים פרטיים כדי לגלות היכן שוהה המנכ"ל החדש של HP, ליאו אפותקר. אפותקר החל רשמית למלא את תפקידו החדש לפני כשבוע, אך מאז לא נראה בציבור ולו פעם אחת. הוא לא העניק ריאיון לאף כלי תקשורת וחברת HP אפילו לא פרסמה הודעה לעיתונות בנושא.

חברת אורקל מבקשת לזמן את אפותקר, שבתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל סאפ (SAP) הגרמנית, להעיד במשפט המדובר ביותר בעמק הסיליקון מזה שנים – לאחר שסאפ הודתה באחריותה למעשיה של TomorrowNow, חברה בת של סאפ, אשר גנבה תוכנה משרתי אורקל ומכרה טכנולוגיות במחירי מציאה. כעת מתמקד הדיון בגובה הפיצויים שישולמו לאורקל – מעשרות מיליוני דולרים ועד מיליארדים רבים של דולרים.

לטענת לארי אליסון, מנכ"ל אורקל, בידיו הוכחות לכך שאפותקר ידע על גניבת התוכנה. HP אינה מכחישה שאפותקר מסתתר כדי שלא ניתן יהיה לזמן אותו לעדות. בתגובה להאשמות של אליסון נמסר מחברת HP כי "לאורקל ניתנה ההזדמנות לחקור את ליאו בשבועה כאשר העיד באוקטובר 2008, והיא בחרה שלא לעשות זאת עד שמונה כמנכ"ל HP. נוכח המידע המועט של ליאו בנושא והקשר הקלוש שלו לעניין, הניסיון של אורקל לגרור אותו לפרשה ברגע האחרון נועד רק להלבין את פניו ולפגוע בתפקודו כמנכ"ל HP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים