חדש: קמפיין של בנק הפועלים – באמצעות בלוטות'

הקמפיין יעלה בתחנות אוטובוס בתל אביב ●במסגרת הקמפיין, יותקנו משדרי בלוטות' על גבי תחנות אוטובוס ברחבי העיר, שעוברים ושבים יוכלו להוריד מהם תמונה עם הפרטים אודות "פועלים סטודנטים בפייסבוק"

חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, עולה בקמפיין טכנולוגי ייחודי: משדרי בלוטות' (Bluetooth) שיותקנו על גבי תחנות אוטובוס ברחבי תל אביב, שעוברים ושבים יוכלו להוריד מהם תמונה עם הפרטים אודות "פועלים סטודנטים בפייסבוק (Facebook)" של בנק הפועלים. במסגרת הקמפיין החדש, משדרי הבלוטות' "יבלטו החוצה" מהפוסטרים על גבי תחנות האוטובוס.

באמצעות הטכנולוגיה החדשה, יוכלו המעוניינים בכך להוריד למכשיר הסלולרי שלהם תכנים, מוזיקה, סרטונים, תמונות אנימציה ועוד.

המטרה של הבנק בקמפיין היא להעביר לציבור פרטים אודות הפעילות החדשה שלו בצורה יוצאת דופן ולא שגרתית.

פליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל, אמר, כי "אנחנו נותנים להולכי הרגל אפשרות להשתתף בקמפיין. כיום, כמעט לכל צרכן יש מכשיר סלולרי עם בלוטות', ועל כן – בחרנו להציג בתחנות האוטובוס שנבחרו לקמפיין את משדרי הבלוטות', כך שהולכי הרגל יוכלו להוריד את התמונה על הפעילות של בנק הפועלים מהמשדר אל המכשיר שלהם". רו הוסיף, כי "אנחנו בטוחים שהקמפיין הייחודי יביא לחשיפה מדהימה לפעילות החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים