דיווחים: אפל הזמינה צגי מגע גדולים

ענקית המיחשוב הזמינה מחברה בשם ווינטק מטייוואן צגי מגע בקוטר של עשרה אינץ', בעלי ממדים דומים לאלו של הצגים במחשבים ניידים קטנים ● דובר ווינטק אישר, כי אפל היא לקוחה גדולה של החברה אך סירב להתייחס למוצרים שנמצאים בפיתוח ● אפל, כהרגלה, לא מגיבה

אפל צפויה לקבל ברבעון השלישי משלוח של צגי מגע חדשים מטייוואן, בקוטר של עשרה אינץ' – כך מסר מקור יודע דבר היום (ד'). אם הידיעה נכונה, ייתכן שיש בכך כדי לאושש את השמועות על כך שחברת אפל מפתחת מחשבים אישיים חדשים עם צגי מגע.

חברת ווינטק מטייוואן, אשר מתמחה בצגי מגע ומייצרת גם את הצגים הקטנים של מכשירי iPhone, קיבלה מאפל הזמנות לצגים גדולים יותר – בעלי ממדים דומים לאלו של הצגים במחשבים ניידים קטנים. כך על פי המקור המקורב לחברת ווינטק.

דובר ווינטק אישר, כי אפל היא לקוחה גדולה של החברה אך סירב להתייחס למוצרים שנמצאים בפיתוח. עם זאת, במדיה בטייוואן דווח, כי חברת אפל, אשר העלתה את קרנם של צגי המגע בעקבות ההצלחה של מכשירי iPhone, מפתחת מחשב אישי עם צג מגע – נוכח טשטוש הגבולות בין טלפונים חכמים לבין מחשבים אישיים מסורתיים. על פי הדיווחים בטייוואן, את הייצור בפועל של המכשיר תבצע עבור אפל חברה בשם Quanta Computer.

הדוברות של אפל בהונג קונג ושל Quanta סירבו למסור תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים