013-נטוויז'ן יישמה רשת תקשורת של 3Com במרכז הרפואי אסף הרופא; ההיקף: מאות אלפי דולרים

הרשת החדשה אמורה להבטיח הגנה על סודיות המידע הרפואי, תוך כדי נגישות מהירה אליו ויכולת לקבלו בכל מקום ברחבי בית החולים, ובכל עת ● בנוסף, תספק הרשת רוחב פס עם יכולת מובנית להרחבת הקיבולת בעתיד, ויכולות אבטחת מידע מלאות ● אריק הוברמן, מנהל תשתיות תקשורת באסף הרופא: "המשמעות של רשת בטוחה וזמינה סביב השעון הינה הצלת חיי אדם"

013-נטוויז'ן יישמה רשת תקשורת של 3Com במרכז הרפואי אסף הרופא. הרשת החדשה תוכננה לתמוך בתשתיות המיחשוב הרפואי של בית החולים, הכולל מידע רפואי על החולים, מחקרים מקצועיים, מלאי ציוד, כוח אדם, אדמיניסטרציה, מהלך הטיפול בחולה, וכמו כן תמיכה באלפי יישומים ספציפיים ובגידול עתידי של כל הנתונים הללו. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי דולרים.

המרכז הרפואי אסף הרופא ביקש לקבל רשת תקשורת המתוכננת לספק המשכיות עסקית מלאה, ובכך להבטיח, כי שירותים ויישומים קריטיים ימשיכו לפעול  ללא השבתה גם בעת אסון או במקרה חירום. 3Com סיפקה רשת תקשורת עצמאית חכמה עם איזון עומסים ויתירות מובנית, שמסוגלת לזהות בעיות עוד בהתהוותן ולמנוע את התפתחותן. הרשת תוכננה כך שתשלב טכנולוגיות חדשות ומשודרגות, ותספק רוחב פס עם יכולת מובנית להרחבת קיבולת הפס בעתיד, כמו גם יכולות  אבטחת מידע מלאות.

רשת התקשורת אמורה להבטיח הגנה על סודיות המידע הרפואי, תוך כדי נגישות מהירה אליו ויכולת לקבלו בכל מקום ברחבי בית החולים ובכל עת. רכיבי הרשת כוללים מתגי ליבה, מתגים מודולאריים, מתגים אופטיים, מתגי גישה מותאמים ל-VoIP, מערכת למניעת פריצות אבטחה, אפליקציה לניהול הרשת ונקודות גישה.

לדברי אריק הוברמן, מנהל תשתיות תקשורת  במרכז הרפואי אסף הרופא, "בית חולים מודרני אינו יכול להתקיים בלי רשת בטוחה וזמינה סביב השעון, מדובר בהצלת חיי אדם. לאור קריטיות היישומים, בחנו לעומק את הפתרון שהציעה החברה בהיבטי תכונות, פונקציונאליות, רמת שירות ותמיכה, עלות וכמובן ניסיון קודם במרכזים רפואיים אחרים. בחרנו ב-3Com, אשר סיפקה פתרון מקצה לקצה, עם מערכת ניהול עצמאית , המאפשרת לצוות ה-IT לנהל ביעילות את כל היבטי הרשת בעזרת כלי אחד בלבד, במקום להתמודד עם כמה התקנים שאין ביניהם תקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים