מג'יק תיישם פרויקט אינטגרציה מבוסס iBOLT במיטרוניקס; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

מערך iBOLT ישמש במיטרוניקס כפלטפורמת אינטגרציה מרכזית שתיתן מענה לשליטה וניטור של התהליכים העסקיים בין מערכות ה-ERP הקיימות בחברות השונות ● במסגרת הפרויקט תקושר מערכת ה-ERP במטה של מיטרוניקס בישראל עם מערכות המידע הנמצאות בסניפי החברה וחברות הבת ברחבי העולם

מג'יק תעשיות תוכנה, יצרנית טכנולוגיית אינטגרציה ופלטפורמת יישומים, דיווחה הבוקר (ד'), כי תטמיע מערך אינטגרציה מבוסס iBOLT בחברת מיטרוניקס. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, יקושרו כל מערכות ה-ERP בסניפי החברה ובחברות הבת שלה ברחבי העולם למערכת ה-ERP במטה החברה בישראל.

iBOLT ישמש במיטרוניקס כפלטפורמת אינטגרציה מרכזית שתיתן מענה לשליטה וניטור של התהליכים העסקיים בין מערכות ה-ERP הקיימות בחברות הבת השונות שלה. באמצעות iBOLT ניתן יהיה, בין היתר, להעביר מידע בין החברות, לנהל ממשקים אוטומטיים עם מערכות מסחר לפעילות מול הלקוחות ולבצע העברה אוטומטית של ההזמנות והרכש מהסניפים למטה. מערך iBOLT אמור למכן ולייעל את תהליכי העבודה, שעד כה התנהלו באופן ידני.

אסף לוסטיג, מנמ"ר מיטרוניקס, אמר, כי "שליטה במערכות מידע מבוזרות במודל של ריבוי סניפים וחברות ברחבי העולם מהווה אתגר עסקי. בדקנו ומצאנו, כי באמצעות המיכון והשליטה שמציע iBOLT נוכל לייעל את תהליכי העבודה ואת ממשקי המידע בין מערכות המידע השונות, וכך לתת מענה טוב לצרכי הלקוחות הפנימיים והחיצוניים בארגון".  לדבריו, "מהלך זה נועד לתמוך בפיתוח מהיר של תהליכים בין מערכות המידע השונות, לריכוז ולניטור אותם התהליכים, וזאת תוך כדי צמצום הצורך בפיתוח קוד".

יפעת עומר, מנהלת תחום תעשייה במג'יק ישראל, ציינה, כי "iBOLT מתאים לארגונים מבוזרים, המחזיקים סניפים ו/או חברות בת בחוץ לארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים