גבי בוגנים, מנכ"ל ויושב ראש סינאל: "עולם ניהול העובדים עובר למיחשוב ענן"

"זיהינו את הכיוון הכללי של חברות בעולם, אשר רוכשות שירותי תוכנה במקום לבצע השקעות בתשתיות חומרה ותוכנה", אמר בוגנים ● לדבריו, "אנחנו משתלבים במגמה עולמית זו, ובנינו פתרון שנותן לה מענה הולם"

"עולם הניהול והטיפול בעובדים עובר לתצורת מיחשוב ענן. זיהינו את הכיוון הכללי של חברות בעולם, אשר רוכשות שירותי תוכנה במקום לבצע השקעות בתשתיות חומרה ותוכנה. אנחנו משתלבים במגמה עולמית זו, ובנינו פתרון שנותן לה מענה הולם", כך אמר גבי בוגנים, מנכ"ל ויושב ראש קבוצת סינאל.

בוגנים פתח הבוקר (ה') את הכנס שקיימה החברה, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. לכנס הגיעו יותר מ-300 לקוחות החברה.

"העולם הולך לכיוון מתן פתרונות באינטרנט", אמר. "לכן, בשלוש שנים האחרונות פיתחנו פתרונות שישולבו בענני המיחשוב הארגוניים בצורותיהם השונות". בוגנים הוסיף, כי סינאל פועלת בעולם אספקת פתרונות לתחום ניהול פעילות העובד בארגון. "אנחנו נותנים פתרונות משולבי חומרה ותוכנה לאיסוף ועיבוד נתונים, לניהול ולבקרה של פעילויות העובדים בארגון בתחום משאבי הזמן – נוכחות ובקרת כניסה, וכן משלבים אמצעי דיווח ביומטריים, פרי פיתוח עצמי", אמר. סינאל מונה יותר מ-200 עובדים, ויש לה כ-9,000 לקוחות בארץ. כמו כן, היא פועלת ב-40 מדינות בחוץ לארץ, באמצעות חברות בנות ומפיצים ברחבי העולם.

"זיהינו את המגמה של מעבר למיחשוב ענן", אמר. "יש לסינאל חברה בת בארצות הברית, Time America, שמספקת פתרונות לדיווח נוכחות בתצורת מיחשוב ענן לאלפי עובדים. לאור ההצלחה בארצות הברית, נקטנו באותה שיטת פתרון גם בישראל. אנחנו בטוחים, כי מתכונת התוכנה כשירות – SaaS – תזכה לביקוש רב בקרב לקוחותינו הקיימים והעתידיים. היא תופעל בישראל לטובת ארגונים רבים ומגוונים בכל מגזרי המשק, ותהווה עבורנו מנוע צמיחה". הרקע לכך, הסביר בוגנים, הוא הרצון "לאפשר ללקוח להחליט, בכל רגע נתון וללא כל השקעה נוספת, כיצד הוא מעוניין לקבל את השירותים הנדרשים לצורך ניהול פעילויות העובדים – בין אם על ידי קישור לתשתית בחוות שרתים ביתית או חיצונית או באמצעות חוות השרתים של סינאל".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

סינאל תתקין מערכות בקרת כניסה ונוכחות בבתי הזיקוק בחיפה

"לראשונה בארץ, נפתח נתיב שלם לאספקת שירותים בתחום בתצורת מתכונת כשירות, בהפעלה בכל עת ומכל מקום ומחשב", אמר בוגנים.

הוא ציין, כי במהלך שנות פעילותה, הרחיבה החברה והעמיקה את אחיזתה בשוק בתחומי בקרת הנוכחות וניהול מערכות שכר. בוגנים סיפר, כי לפני ימים אחדים זכתה החברה בפרויקט להתקנת מערכות בקרת כניסה ונוכחות פרי פיתוחה בבתי הזיקוק בחיפה. הוא הוסיף, כי לפני כמה שבועות סיימה סינאל פרויקט להתקנת מערכות בקרת כניסה ונוכחות פרי פיתוחה באתרי הפעילות של חברה במגזר הבטחוני בארץ, בעסקה בהיקף של יותר ממיליון שקלים. "הפתרון שסיפקנו לחברה מביא לשיפור ולייעול משמעותי במערך הבדיקות והאבטחה של החברה", אמר.

בוגנים סיכם באמרו, כי "אנחנו משוכנעים שהשירות החדש שהשקנו יחולל מהפכה בתחום, ויאפשר לארגונים לייעל את עבודתם ולהוזיל באופן משמעותי את עלויות הטיפול בעובדים, לצד היתרונות הטכנולוגיים הגלומים בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים