EMC עשויה לרכוש את Isilon תמורת 2 מיליארד דולרים

Isilon היא חברה מסיאטל המציעה התקנים רבי עוצמה וזולים יחסית לאחסון נתונים, אשר זוכים לפופולאריות רבה בקרב חברות שמפיקות סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה, וזקוקות לאמצעים מתאימים לאחסון של קובצי וידיאו עתירי נפח ● לדברי בריאן בבינו, אנליסט מחברת Enterprise Strategy Group, ייתכן ש-EMC תמצא את עצמה בתחרות מול דל, ומול חברות נוספות, על הרכישה של Isilon

בחברת EMC מבקשים להשקיע למעלה משני מיליארד דולרים ברכישת Isilon Systems – חברה מסיאטל שמציעה התקנים רבי עוצמה וזולים יחסית לאחסון נתונים. התקנים אלה זוכים לפופולאריות רבה בקרב חברות שמפיקות סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה, וזקוקות לאמצעים מתאימים לאחסון של קובצי וידיאו עתירי נפח.

ידיעה ראשונה על הרכישה המתוכננת הופיעה אתמול (ג') בניו יורק טיימס. דובר EMC סירב להגיב. לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת Isilon.

הפתרונות של חברת Isilon משלבים בין תוכנה מתקדמת לבין שרתי מדף זולים לאחסון מהיר של קובצי נתונים גדולים. "רבים בענף של המדיה והבידור רוכשים מערכות כאלה", מסביר בנג'מין וו, אנליסט שמתמחה באחסון נתונים בחברת IDC. "הם מחפשים מחיר זול וביצועים גבוהים".

אולם, בריאן בבינו, אנליסט מחברת Enterprise Strategy Group, סבור שהטכנולוגיה של Isilon עשויה להתאים למגוון רחב של לקוחות. "אפשר ליישם את הרעיון כמעט בכל תחום", לדבריו. הוא הוסיף וציין כי הפתרונות של Isilon מבוססים על מערכת קבצים וירטואלית, שעשויה להשתלב היטב גם בטכנולוגיה של VMware, שבנתח הארי ממניותיה מחזיקה EMC.

עם זאת, בבינו מציין כי EMC עשויה למצוא את עצמה בתחרות מול דל (Dell), ומול חברות נוספות, על הרכישה של Isilon. "אני לא מאמין ש-EMC היא החברה היחידה ששוקלת לרכוש את Isilon", אמר בבינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים