שמוליק אנג'ל, סימנטק ישראל: "יש בלבול גדול במרכזי המיחשוב בשל הגידול העצום במידע"

"אנחנו חווים ונמצאים בתקופה מאתגרת לכל מרכזי המיחשוב, ואלה מביאים לאתגרים עסקיים חשובים ומורכבים, בשל הצורך להשתמש במידע באופן נכון ויעיל, כזה שיביא לתועלת עסקית", אמר אנג'ל, מנכ"ל החברה ● הוא ציין, כי מנגד, "אנחנו חווים איומים הולכים וגדלים על הארגונים, כאשר מדובר באיומים יותר מוכווני מטרה מבעבר; זו רק ההתחלה, יהיו עוד איומים שאנחנו יודעים שלא יודעים אותם"

"מה שמאפיין את התקופה הנוכחית הוא ערבוב תחומים. המחשב הוא כבר לא רק מחשב ובוודאי שהטלפון הוא לא רק כלי לשיחה. יש בלבול גדול מאוד בעולם מרכזי המיחשוב, בשל קצבי הגידול הענקיים של המידע, אשר מביאים למצב של מורכבות מערכות וצריכת משאבים רבים לטובת הטיפול במידע – הגדל ללא הרף, יחד עם הגידול בקצב צמיחת המידע", אמר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל.

אנג'ל דיבר בפתח יום הטכנולוגיות של סימנטק – הכנס השנתי שערך הסניף הישראלי שלה. לכנס, שהתקיים היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות רבות של לקוחות, שותפים עסקיים ומקצועני אבטחת מידע.

"החזון של סימנטק הוא יחסית פשוט", הוסיף. "המשימה שלנו היא להגן, לאבטח ולנהל את המידע הארגוני. הפשטות והנכונות של החזון מקבלים משנה תוקף בתקופה זו, שבה יש התפוצצות ענקית של מידע לצד הופעתן של טכנולוגיות חדשות בקצב מסחרר. לכך נוספים היבטי מיחשוב ענן והצורך לאבטח סביבת מיחשוב חדשה זו, שטרם אופיינה והוגדרה באופן סופי, וכל אחד שאומר 'ענן' מתכוון למשהו אחר".

אנג'ל אף אמר, כי "אנחנו חווים ונמצאים בתקופה מאתגרת לכל מרכזי המיחשוב, ואלה מביאים לאתגרים עסקיים חשובים ומורכבים, בשל הצורך להשתמש במידע באופן נכון ויעיל, כזה שיביא לתועלת עסקית". הוא ציין, כי מנגד, "אנחנו חווים איומים הולכים וגדלים על הארגונים, כאשר מדובר באיומים יותר מוכווני מטרה מבעבר. זו רק ההתחלה, יהיו עוד איומים שאנחנו יודעים שלא יודעים אותם".

"התפיסה שלנו: המשתמש מחד והמידע מאידך"

תפיסתה של סימנטק, ציין אנג'ל, היא "המשתמש מחד והמידע מאידך, כאשר מה שנדרש הוא לספק למשתמשים את המידע, כשהוא מנוהל, נגיש ואמין. מרכז המיחשוב לא קיים בשביל עצמו, המשימה היא לאפשר את החיבור בין המידע והצרכנים שלו באופן מאובטח".

"סימנטק רכשה הרבה מאד חברות מאז הרכישה במחצית העשור של וריטאס, שמספקת הגנה על הנתונים, זמינות ושרידות, ועד אלה של השנה האחרונה – הרכישות של וריסיין (VeriSign) ו-PGP. בשל כך, יש לנו כיום מענה רחב לכלל צרכי האבטחה הארגוניים, עם סל פתרונות מגוון, שמספק ערך עסקי. ההגנה על המידע היא הליבה העסקית שלנו, ולכן אנחנו מובילים את השוק".

הוא ציין, כי סימנטק היא חברת התוכנה העצמאית השלישית בגודלה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של יותר משבעה מיליארד דולרים ו-18 אלף עובדים. "השילוב בין היצע טכנולוגי נרחב, שותפים עסקיים וסניף ישראלי חזק ויחסית גדול – הוא המספק את הערך ללקוחות", אמר מנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית האבטחה.

אנג'ל סיכם באמרו, כי "אנחנו מתמחים ומתמקדים באבטחת המידע, ההגנה עליו וניהולו באופן יעיל, על מנת שמנהלי אבטחת המידע, המנמ"רים ומנהלי הארגונים יוכלו לישון בשקט בלילה".

גארי גומז, מנהל טכנולוגי של סימנטק באגן הים התיכון, הציג בכנס את החזון והאסטרטגיה הטכנולוגית של החברה, כמו גם את פתרונותיה לתחומי האבטחה השונים.

לאחר מכן פוצל הכנס למסלולים בנושאי אבטחת מידע וזמינות מידע, ונערכו פאנלים של לקוחות ושותפים של א.מ.ת. מיחשוב ונטקום מקבוצת מלם-תים.

מתעניין במיחשוב ענן? הירשם לכנס CloudCon של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים