בעקבות הצלחתו של הסרט על פייסבוק: גם סיפורה של גוגל יעובד לקולנוע
הצופים הרבים בסרט על פייסבוק וההכנסות הנאות שהכניס בשבוע הראשון להקרנתו גרמו לחברת הפקות שרכשה את הזכויות על ספר אודות גוגל לעבד אותו לקולנוע ● החברה מחפשת בימים אלה תסריטאים לסרט, שצפוי לעלות ב-2012
The Social Network, הסרט אודות הקמת פייסבוק (Facebook), שמוצג בימים אלה בקולנוע, צובר הצלחה – ולצידה מזומנים לא מעטים. כבר בשבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית הוא צבר בקופות 23 מיליון דולרים. הסרט הבא בתחום עומד להיות, ככל הנראה, על תולדותיהם של גוגל (Google) ומקימיה, סרגיי ברין ולארי פייג'.
ככל הנראה, יעלה הסרט על גוגל למסכים ב-2012. הוא יהיה מבוסס על הספר Googled: The End of the World as We Know It, שאת הזכויות לעיבודו לסרט רכשה חברת ההפקות גראונדסוול (Groundswell) באוגוסט האחרון. ההצלחה של הסרט על פייסבוק גרמה לחברה לממש את הזכויות שיש לה ולהעלות את סיפורה של גוגל על הבד.
דובר מטעם גראנודסוול צוטט באחרונה בפורבס (Forbes) כאומר שהחברה מחפשת כותבים שיכינו את התסריט לסרט.
תגובות
(0)