יעל תוכנה ומערכות תפיץ פתרון לניתוח ועיבוד נתונים למגזר הרפואי

הפתרון החדש, Spotfire Clinical, משתלב במערכות פיתוח קליניות אחרות ותומך בניטור מידע קליני, בטיחות וניתוח פעולות בתחום ● המשתמשים יכולים לנהל באמצעותו תסריטי תרחישים אפשריים מתקדמים ולערוך ניתוחים מתוחכמים כדי להשיג תובנות חשובות מנתונים קיימים, ללא התערבות של אנשי IT או ביו-סטטיסטיקאים

יעל תוכנה ומערכות תחל להפיץ ולשווק בישראל את Spotfire Clinical –  תוכנה מבית Spotfire העולמית, המאפשרת שיפור ניסויים קליניים והאצת פיתוח תרופות. מדובר בפלטפורמה לניתוח ועיבוד נתונים בטכנולוגיית in-memory בצורה אינטראקטיבית.

באמצעות התוכנה, יכולים צוותי פיתוח קליני לעשות ויזואליזציה ואינטראקציה מהירה עם נפח עצום של מידע קליני ובטיחותי, בממשק אחיד, כדי לתמוך בהחלטות עתידיות. זאת, במקום לעקוב רטרוספקטיבית אחרי תוצאות. על ידי מינוף סטטיסטיקות ויכולות הניתוח והחיזוי של פלטפורמת Spotfire Analytics, יכולים המשתמשים לנהל תסריטי תרחישים אפשריים מתקדמים ולערוך ניתוחים מתוחכמים כדי להשיג תובנות חשובות מנתונים קיימים, ללא התערבות של אנשי IT או ביו-סטטיסטיקאים.

המערכת כוללת יכולת להשתלב עם מערכות מובילות, בהן Oracle Clinical ו-Oracle Remote Data Capture, יכולות ניטור וסקירה של נתונים קליניים וניתוח בטיחות ו-Pharmacovigilance.

עידן נוי, מנהל אגף Business optimization ביעל, אמר, כי המוצר "תורם לקבלת תוצאות רפואיות טובות יותר עבור חולים וכן מאפשר לחברות מדעי החיים לקצר באופן דרסטי מחזורי פיתוח ולהאיץ קבלת אישורים לתרופות ומכשירים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים