מלם-תים הקימה מערך גיבוי למערכת הגביה החדשה בעיריית תל אביב; ההיקף: 700 אלף שקלים

עובדי מלם-תים הטמיעו את Net Backup של סימנטק, וטיפלו ביותר מ-500 המשתמשים של המערכת החדשה ● איתיאל מעין, CTO וארכיטקט ראשי בעיריית תל אביב-יפו: "הפתרון שהטמענו מעביר את העירייה לטכנולוגיות מהירות ואמינות יותר. המטרה - להגיע ליכולות מתקדמות להגנה על המידע"

מלם-תים סיימה בימים אלה פרויקט גיבוי למערכת הגביה הממוחשבת החדשה בעיריית תל אביב-יפו. הפרויקט כלל הטמעה של מערך גיבוי, אשר מתממשק למערכות סאפ החדשות. אלו מהוות את תשתית מערכת הגביה החדשה שהחלה לפעול לפני שבועות אחדים בעירייה, והחליפה את המערכת הישנה, שהתבססה על מחשבי מיינפריים. פרויקט הגיבוי, שארך כשבועיים, טיפל ביותר מ-500 המשתמשים של המערכת החדשה, והיקפו מוערך ב-700 אלף שקלים.

במהלך עבודתם, הטמיעו אנשי מלם-תים את NetBackup של סימנטק. התוכנה מגבה באופן מלא את כל פלטפורמת סאפ, כולל סביבות הייצור, הפיתוח והבדיקות. הפתרון כולל שני שרתי גיבוי, מספר שרתים המשתמשים במודול Enterprise Client ומעבירים את המידע ישירות מהשרתים הקריטיים לספרייה, וכן שיתוף של כלל הכוננים בין השרתים השונים. הטמעת פתרון הגיבוי כוללת את אספקת הרישיונות לתוכנה. בנוסף, הרחיבו אנשי מלם-תים את ספריית הגיבוי של  ADIC I200 הקיימת בעירייה. ההרחבה כללה גם הוספה של מקומות לקלטות וארבעה כוננים חדשים מדגם LTO4. מערך הגיבוי של אגף המיחשוב בעיריית תל אביב-יפו כולל מוצרים של CA, ואליהם שולב פתרון הגיבוי של סימנטק.

איתיאל מעין, CTO וארכיטקט ראשי בעיריית תל אביב, אמר, כי הפרויקט נעשה מתוך רצון להגיע ליכולות מתקדמות להגנה על המידע: "הפתרון שבחרנו להטמיע מעביר את העירייה לטכנולוגיות מהירות ואמינות יותר. ביצוע הפרויקט היה כרוך בעמידה בלוחות זמנים צפופים מאוד ובהשקעת שעות אדם רבות, על מנת לסיימו בזמן ובהצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים