אורקל הציגה מעבדי SPARC חדשים וליבת לינוקס תואמת רד-האט

לדברי ג'ון פאולר, סגן נשיא אורקל, "אנו ממוקדים באספקת מערכות מתוכננות במשותף, חומרות ותוכנות מבית אורקל שמתוכננות לעבוד יחד, כדי לספק באופן עקבי ביצועים, זמינות, אבטחה וניהול טובים יותר, ואשר מתורגמים ישירות לערך עסקי עבור קהל לקוחותינו"

27/09/2010 13:37

ג'ון פאולר, סגן נשיא אורקל (Oracle), פתח את הנאום המרכזי שלו בכנס הענק Oracle OpenWorld 2010 שננעל בסן פרנסיסקו בסוף השבוע, בהצגת פלטפורמות ה-Exadata וה-Exalogic. פאולר הציג חידושים טכנולוגיים והדגיש את עליונות המערכות החדשות של אורקל, המבוססות על מודל הפיתוח על ידי אותו יצרן של חומרות ותוכנות המתוכננות לעבוד במשולב.

לדברי פאולר, הפתרונות המלאים והמשולבים של אורקל הופכים את הרצת מאגרי המידע המודרניים בקרב הלקוחות למשימה פשוטה יותר, תוך קיום רמת ביצועים, זמינות, אבטחה וניהול טובים יותר.

בהתייחסו למחויבות של אורקל לטכנולוגיית מעבדי ה-SPARC, שהגיעו אליה מרכישתה את סאן (Sun), הציג פאולר את המעבד הראשון בעל 16 ליבות, ה-SPARC T3, ואת ה-SPARC T3 System, המאפשרים רמת ביצועי מערכת אופטימאלית, יעילות וגמישות בעבור לקוחות המריצים אפליקציות קריטיות לתפקוד הארגון.

בהמשך, חשף פאולר את שמונת שיאי העולם במבחני ביצועים שהשיגה משפחת השרתים המשתמשים ב-SPARC T3. אורקל, ציין, מגדילה את השקעתה במערכת ההפעלה סולאריס (Solaris), ומכריזה על Solaris 11 Express, שתספק גישה מוקדמת לטכנולוגיה של סולאריס 11.

הארכיטקט הראשי של אורקל, אדווארד סקרוון, הצטרף לפאולר על הבמה, כדי לדון ב-Oracle’s Unbreakable Enterprise Kernel – ליבת לינוקס (Linux) התואמת את מערכת ההפעלה של רד-האט (RedHat). השניים דנו ב-Oracle Virtualization, הווירטואליזציה המשולבת ביותר, המסוגלת לדמות מחשבי קצה ושרתים כאחד. וירטואליזציה זו, הסבירו, כוללת את Oracle VM for SPARC 2.0, בשילוב יכולות וירטואליזציה מתקדמות בעבור שרתי ה-SPARC T3 החדשים.

בנוסף, חשף פאולר את הדור הבא של קו מוצרי Sun ZFS Storage Appliance המספקים את הפתרונות הטובים ביותר למערכות אחסון עבור התקנת מאגרי מידע ואפליקציות מבית אורקל, ועבור איחוד המידע והגנתו על-ידי אפליקציות אורקל.

"אנו ממוקדים באספקת מערכות מתוכננות במשותף, חומרות ותוכנות מבית אורקל שמתוכננות לעבוד יחד, כדי לספק באופן עקבי ביצועים, זמינות, אבטחה וניהול טובים יותר, ואשר מתורגמים ישירות לערך עסקי עבור קהל לקוחותינו", אמר פאולר.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים