הנרי דוארנט, מנכ"ל AST: התקנו בשנה שעברה 25 חדרי שרתים ניידים בעלי מכולות

דוארנט אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "כיום ניתן להכניס לחדרי שרתים ניידים עד 15 ארונות בהספק של עד 30 קילו-וואט לארון" ● לדבריו, בחלק מהמקומות הותקנו החדרים במכולה בודדת, ואצל אחרים - ב-"פארקים של מכולות" ● הוא הוסיף, כי בחדרי השרתים שהותקנו קיימות מערכות למניעת פריצות, איטום למים ולעשן וסיכוך מפני קרינה אלקטרומגנטית

AST התקינה בשנה שעברה 25 חדרי מחשב במכולות עבור לקוחות שונים – כך אמר הנרי דואנרט, מנכ"ל החברה הספרדית, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, חלק מאותם לקוחות היו בעלי מכולה בודדת, ואצל לקוחות אחרים היו פארקים שלמים של מכולות.

דוארנט אמר, כי "הצגנו השנה בתערוכת סביט בעיקר את הגברת הצפיפות, תוך שיפור יעילות האנרגיה של חדר המחשבים. כיום ניתן להכניס לחדרי השרתים הניידים עד 15 ארונות בהספק של עד 30 קילו-וואט לארון", הוסיף.

הוא אמר, כי יעילות האנרגיה בחדרי מחשבים ניידים יכולה לרדת באזורים גיאוגרפיים מסוימים עד ליחס של 1:12. לשם השוואה, יחס יעילות האנרגיה המקובל היום בחדרי מחשב בישראל הוא 2:5, כלומר: על כל וואט המשמש להפעלת השרתים, מתבזבז עוד וואט וחצי על תקורה, למשל על קירור ותשתית אנרגיה. חדר מחשב במכולה יגרום לתקורה של 12% בלבד מעל האנרגיה הנדרשת להפעלת השרתים.

לדברי דוארנט, העובדה שהמכולה נמצאת בחוץ – אין פירושה שהיא חשופה לרוחות, חום, שריפות וכו'. הוא הוסיף, כי פטנטים שרשמה החברה מאפשרים למכולות הגנה פסיבית מפני אש למשך שעתיים. אלה כוללים מערכות למניעת פריצות, איטום למים ולעשן וסיכוך מפני קרינה אלקטרומגנטית. זאת בנוסף למערכת לניטור מרחוק, מצלמות אבטחה ועוד. דוארנט אמר, כי "בזכות גורמים אלה, מסוגלות המכולות לשמש ליישומים צבאיים ואזרחיים, גם במקומות קשים, ולהקמה מהירה של חדרי התאוששות מאסונות".

הוא הוסיף, כי "בזכות ההתקנה המהירה ויכולת הניוד הגבוהה של חדר המחשב, הוא מחזיר את עלותו במהירות. גם כמתקן נייד, הוא נדרש להרבה פחות אישורים, וניתן להתקינו במהירות במגרשי חנייה, על גגות מבנים קיימים ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים