צ'יפ פי סי הישראלית חתמה על הסכם התקשרות עם יבמ

בין היתר יאפשר ההסכם להרחיב את הפעילות של חברת ציפ פי סי - מארה"ב למדינות נוספות בעולם ● צ'יפ פי סי פיתחה טכנולוגיות הכוללות מחשב ותוכנות ניהול כתחליף ל-PC המסורתי ● מוצרי החברה מותאמים לעבודה בסביבות מיחשוב ענן, וירטואליזציה ומיחשוב מבוסס שרת

חברת הטכנולוגיה הישראלית צ'יפ פי סי חתמה על הסכם התקשרות עם חברת יבמ (IBM) בארה"ב. ההסכם יאפשר, בין היתר, את הרחבת הפעילות של צ'יפ פי סי עם ענק קמעונאות מארה"ב אשר כבר רכש כ-25 אלף מחשבים של החברה, המותקנים ברובם בחנויות רשת הקמעונאות ברחבי ארה"ב. רשת הקמעונאות בוחנת אפשרות רכישה של מוצרי צ'יפ פי סי גם לסניפים נוספים בעולם, ביניהם ברזיל, קנדה ואנגליה. הסכם ההתקשרות עם יבמ יאפשר לצ'יפ פי סי לתמוך בלקוחות גלובליים עם סניפים בכל העולם.

צ'יפ פי סי פיתחה טכנולוגיות הכוללות מחשב ותוכנות ניהול כתחליף ל-PC המסורתי. מוצרי החברה מותאמים לעבודה בסביבות מיחשוב ענן, וירטואליזציה ומיחשוב מבוסס שרת. החברה סיפקה עד היום מאות אלפי מחשבים ותוכנות מתוצרתה לאלפי לקוחות ברחבי העולם. בין לקוחותיה של צ'יפ פי סי נמנות חברות כגון פד-אקס (FedEX), אפסון (Epson), ו-DHL, וכן מגוון לקוחות ממשלתיים ופרטיים בישראל בהם משרדי ממשלה, חברת הנסיעות איסתא, ועוד.

אורה מאיר סופר, מנכ"ל צ'יפ פי סי, אמרה כי, "הסכם ההתקשרות עם חברת יבמ, אשר פועלת בתחום טכנולוגיית הענן כחלק מהאסטרטגיה העסקית העדכנית שלה, הינו צעד חשוב במיצובה של צ'יפ פי סי, כמובילה טכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים