יישום חדש ל-iPhone עוסק באירועי ה-11 בספטמבר

היישום מאפשר לשוטט בכמה אתרים ליד הגראונד זירו, כשבמקביל אפשר לצפות בתמונות שצולמו באתרים האלה ב-11 בספטמבר 2001, ולהאזין לסיפורים של אנשים שנכחו במקום ● היישום אף מציע ציר זמן, כדי שיהיה אפשר להבין ולחוות את רצף האירועים

המוזיאון הלאומי להנצחת ה-11 בספטמבר השיק יישום ל-iPhone, המאפשר להאזין לסיפורים של אלה שהיו שם, ולחוות, ולו במעט, את גודל הזוועה של האירוע.

היישום החדש, Explore 9/11, מאפשר לשוטט בכמה אתרים ליד הגראונד זירו, כשבמקביל אפשר לצפות בתמונות שצולמו באתרים האלה ב-11 בספטמבר 2001, וגם להאזין לסיפורים של אנשים שהיו שם, בקולם שלהם. היישום אף מציע ציר זמן, כדי שיהיה אפשר להבין ולחוות את רצף האירועים.

בראיון לוול סטריט ג'ורנל, אמר ג'ייק בארטון, מחברת העיצוב Local Projects שיצרה את היישום, כי "אנחנו מבינים שצריך אלפי אנשים כדי לעשות היסטוריה, ואנו בונים מוזיאון שמכיר בכך. זהו אחד הדברים שהטכנולוגיה הדיגיטלית מסוגלת לעשות בצורה טובה מאוד, ובעצם זה משהו שלא יכולת להשיג לפני 20 או 50 שנה".

היישום מלווה על ידי אתר בשם Make History, שאנשים יכולים לטעון אליו תמונות שצולמו על ידם וליצור מאגר הנצחה ענק לאחד האירועים המכוננים של העשור הקודם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים