HP לא לבד: גם יבמ תובעת מנהל בכיר שעבר חברה

החברה הגישה תביעה נגד סגן הנשיא לשעבר, דייוויד זולט, לאחר שזה לא השיב לה, לטענתה, בונוס שקיבל בסכום של 350 אלף דולרים - בניגוד למה שסוכם עמו ● יבמ טוענת, כי הוא דורש ממנה בתמורה להשבה "למלא תנאים מסוימים שלא נדרשו במסמך ההצעה או בהסכם ההשבה"

HP ואורקל (Oracle) אינן החברות היחידות שמתקוטטות בשל מעבר של מנהל בכיר: יבמ (IBM) הגישה באחרונה תביעה נגד סגן הנשיא לשעבר, דייוויד זולט, שמונה בחודש שעבר לתפקיד נשיא לפיתוח עסקי במגזר הציבורי בחברה המתחרה למיקור-חוץ CSC.

התביעה של יבמ, שהוגשה לבית המשפט המחוזי במרילנד, נסבה סביב בונוס בסך של 350 אלף דולרים שלטענת החברה, זולט לא השיב לה עם פרישתו ביוני האחרון. "בהצעה שזולט קיבל הובהר, כי הוא ייחשב כמי שהרוויח את הבונוס רק אם יישאר ביבמ במשך שנתיים נוספות לפחות", נכתב בכתב התביעה. זולט שימש כסגן נשיא להטמעת מערכות במגזר הציבורי ביבמ, ופרש ממנה רשמית ב-30 ביוני – שבועיים לפני שאמורה הייתה להסתיים התקופה בת השנתיים.

עוד ציינה יבמ, כי ניסיונותיה הרבים לקבל מזולט את הבונוס בחזרה לא הניבו תוצאות. "מאז שהסתיימה העסקתו, דרשה יבמ, בעל פה ובכתב, כי זולט ישיב את הבונוס", כתבה החברה בכתב התביעה. כן נכתב בו, כי "הוא סירב לעשות זאת עד שיבמ תמלא תנאים מסוימים שלא נדרשו במסמך ההצעה או בהסכם ההשבה". הענק הכחול מבקש מבית המשפט להורות לזולט להשיב את הבונוס בתוספת ריבית והוצאות משפט.

CSC הודיעה על מינויו של זולט, ששימש בעבר גם כמנהל בכיר בנורתרופ גרומן, ב-3 באוגוסט. "לדייב רקורד יוצא דופן של הישגים, הן בפיתוח עסקי והן בניהול תפעולי, והוא יסייע לנו להוסיף ולהרחיב את פעילותנו במגזר הממשלתי תוך עמידה ביעדים שאפתניים", צוטט ג'יימס שפר, נשיא CSC למגזר הציבורי בצפון אמריקה, בהודעה שפרסמה החברה עם היוודע דבר המינוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים