יבמ: הבנקים הם לקוחות פוטנציאליים לפרויקטים של מיחשוב "ירוק"

מנהלים בסניף הגרמני של החברה אמרו, כי המיחשוב הירוק יכול להביא לבנקים חיסכון כספי ● בין היתר, הם יכולים לנתח את היעילות האנרגטית של החברה ולהתקין מערכות תקשורת אחודה, שתאפשר לבצע משימות באמצעות ועידות וידאו ● מריון ציינדל, האחראית על תחום המיחשוב הירוק ביבמ גרמניה: "80% ממנכ"לים של חברות גדולות ששאלנו אותם אמרו שלהיות ירוק מהווה בימינו אלה יתרון תחרותי"

בגלל המשבר הכלכלי, הבנקים הם גורם מאוד לא פופולארי בימים אלה. עם זאת, ביבמ דווקא רואים בהם לקוחות פוטנציאליים לפרויקטים של מיחשוב "ירוק" דווקא בתקופה זו – כך אומרים בראיון לאנשים ומחשבים מריון ציינדל, האחראית על תחום המיחשוב הירוק ביבמ גרמניה, ומרקוס קורנר, האחראי על הבנקאות בסניף הגרמני של החברה.

לדברי קורנר, הבנקים יכולים לחסוך כסף בכמה דרכים. ראשית, ביכולתם לקבל שירות של ניתוח היעילות האנרגטית ולתכנן את פיזור השרתים ומערכות האיחסון. שנית, הם יכולים להתקין מערכות תקשורת אחודה, שתאפשר להם לבצע יותר משימות באמצעות ועידות וידאו, ובכך לחסוך בעלויות של טיסות ובאובדן זמן העבודה המתלווה אליהן.

קורנר הוסיף, כי התחרות הקיימת במגזר הבנקאי דורשת מהבנקים להציע הלוואות מוזלות ומסובסדות על ידי המדינה לביצוע פרויקטים ירוקים, כגון: בניינים החוסכים באנרגיה.

לדברי צייינדל, הצעירים המשכילים שמסיימים בימים אלה את האוניברסיטאות בוחנים את החברות המהוות עבורם מקומות עבודה פוטנציאליים בהתאם לדאגה של כל מקום עבודה לסביבה. הוא טען, כי בנק, כמו כל מקום עבודה שלא יבין זאת, יישאר ללא העובדים המוכשרים ביותר. "לאחרונה ערכנו מחקר בקרב 1,200 מנכ"לים של החברות הגדולות בעולם", אמר, "ו-80% מהם אמרו שלהיות ירוק מהווה בימינו אלה יתרון תחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים