משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: ערן אלראי, מנכ"ל SPL מקבוצת Software AG

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"שנה זו הייתה שנה מצוינת עבור SPL-Software AG. שנה שבה התרחבו פעילויות המוצרים והיועצים שלנו – הן בארץ ובעולם. הפעילות הגלובלית שלנו במסגרת Software AG תופסת תאוצה ואנו חולשים כיום על כל יבשות העולם. ברצוני לאחל לכולנו שנמשיך לממש בהצלחה את יעדינו ושנעמוד בכל האתגרים העסקיים העומדים בפנינו".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"ברמה האישית, אאחל לכל עובדי SPL-Software AG, ללקוחותינו, לספקינו ולבני ביתנו שנת בריאות, הצלחה ואושר. החשוב מכל שגלעד שליט ונעדרי הקרבות ישובו לביתם ושהשלום ישכון עלינו".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"בשנת 2010 רשמה Software AG הישגים מרשימים עם פעילות ביותר מ-70 מדינות כשהיא מעסיקה 6,000 עובדים. בנוסף, שנת 2010 הייתה שנת שיא עבורנו בישראל מבחינת מספר הלקוחות החדשים אשר הצטרפו למעגל לקוחותינו.

השנה סיימנו אינטגרציה מלאה של IDS Scheer ויצרנו פורטפוליו מוצרים שלם לניהול התהליך העסקי מקצה לקצה וליצירת תהליך עסקי מיטבי (BPM – Model to Execution). הניסיון המשולב של Software AG ושל IDS Scheer יוצר את ההיצע השלם והמקיף ביותר של פתרונות קישוריות בין הביזנס ל-IT, שבעזרתו הלקוחות מפיקים תועלת עסקית מרבית. בנוסף הלקוחות יכולים להגדיר לעצמם יעדים עסקיים ברורים וברי השגה באמצעות סוויטת webMethods, פלטפורמת ARIS, הגרסה החדשנית של NaturalONE, ה-Add-ons של Adabas וכן בעזרת שירותי הייעוץ המתקדמים  שאנו מציעים – עם Road Map של לפחות חמש שנים קדימה.

שוק ה-BPM והאינטגרציה מבוססת ה-SOA לניהול ולשליטה על התהליכים הארגוניים, הוא מנוע הצמיחה העיקרי שלנו, שכן התהליך העסקי הוא ליבו הפועם של הארגון. בתור שכזה הוא אחראי על הפרודוקטיבית ועל יעילות התפעולית, על איכות השירות ונאמנות הלקוחות, על שיתופי הפעולה ועל הרווחיות, על המשאב האנושי ועל יצירת יתרון תחרותי. הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות משיטות ומכלים מתקדמים לניהול תהליכים, מדידתם שיפורם ומיישומם פנימית וחיצונית.

הידע, הניסיון, החדשנות ומצוינות הפורטפוליו יאפשרו ל- Software AG להמשיך ולצמוח ולחצות את רף מיליארד היורו הכנסות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים