סאפ ישראל ונס-גילון חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי

במסגרת השותפות בין החברות, תרחיב נס-גילון את פעילותה בנושאי סאפ ותוכל לספק ללקוחותיה את חבילת ה-BI שלBusiness Objects SAP, לרבות שירותים מקצועיים בנושא ● כחלק משיתוף הפעולה השתתפה נס-גילון בתכנית המקצועית ובקורסי ההכשרה שקיימה סאפ לכל מוצרי Business Objects העדכניים לתחום ה-BI והקימה מעבדת פיתוח בשיתוף עם סאפ, שבה כלולים כל מרכיבי חבילת SAP Business Objects

סאפ (SAP) ישראל הודיעה על חתימת הסכם שותפות אסטרטגי עם חברת נס-גילון בנושא Business Objects. במסגרת השותפות בין החברות, תרחיב נס-גילון את פעילותה בנושאי סאפ ותוכל לספק ללקוחותיה את חבילת ה-BI של סאפ, Business Objects, לרבות שירותים מקצועיים בנושא.

כחלק משיתוף הפעולה השתתפה נס גילון בתכנית המקצועית ובקורסי ההכשרה שקיימה סאפ לכל מוצרי Business Objects העדכניים לתחום ה-BI לרבות Business Planning and Consolidation, המודול לתכנון תקציב ולאיחוד דוחות כספיים ו-SAP Business Objects Xcelsius, הרכיב ליצירת לוחות מחוונים למנהלים. הכשרות אלו נועדו להקנות לחברה ידע והיכרות עם הכלים, יישומיהם ויכולותיהם. בנוסף הקימה נס-גילון מעבדת פיתוח בשיתוף עם סאפ, שבה כלולים כל מרכיבי חבילת SAP Business Objects המשמשת לביצוע בדיקות ישימות ואינטגרציה מול הסאפ וה-SAP BW .

מאיר בן-ניסים, מנהל השותפים ופיתוח עסקי בנס-גילון, אמר כי "שיתוף הפעולה עם סאפ בנושא חבילת SAP Business Objects והמוצרים החדשניים המוצעים במסגרת החבילה, מהווה העצמה משמעותית בהיצע הפתרונות של נס-גילון ללקוחותיה בתחום ה-SAP Business Objects בפרט, ובתחום פתרונות BI למערכות ERP SAP בכלל ומהווה מנוע צמיחה משמעותי לחברה".

לדברי שמוליק סיטון, מנהל תחום SAP BI & SAP Business Objects בסאפ ישראל, "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נס-גילון מרחיב את הרחבת סמכויות השיווק, המכירה והיישום של חבילת Business Objects SAP ויאפשר הגברת פריסת פתרונות Business Objects SAP בקרב המגזר העסקי בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים