גוגל השיקה ערוץ ביו-טיוב שיציג את מגמות החיפוש החמות
הערוץ החדש, גוגל ביט, יציג את מגמות החיפוש החמות והבולטות במנוע החיפוש של החברה ● הנתונים שיוצגו בסרטונים יתבססו על נתונים אותם תרכז החברה מכלי איסוף המידע שלה, כולל מ-Google Trends ו-Google Insights for Search
גוגל (Google) השיקה השבוע ערוץ חדש ביו-טיוב (YouTube) בשם ביט (Beat) אליו היא תעלה בכל שבוע סרטונים שיציגו את מגמות החיפוש החמות והבולטות במנוע החיפוש של החברה.
הנתונים שיוצגו בסרטונים יתבססו על נתונים אותם תרכז החברה מכלי איסוף המידע שלה, כולל מ-Google Trends ו-Google Insights for Search, והם יראו מה הם הנושאים הבולטים שגרמו לאנשים לבצע חיפושים באינטרנט בשבוע הקודם, בדומה לדו"ח השנתי צייטגייסט (Zeitgeist).
את הערוץ החדש ניתן למצוא בכתובת הבאה.
תגובות
(0)