הטיפ השבועי: מחיקת הודעת דואר תקועה בתיבת הדואר היוצא

הודעה יכולה "להיתקע" בתיבת הדואר היוצא ממספר סיבות: דואר גדול מידי (מעל 15 מגה-בייט), שליחה למספר נמענים גדול מידי, קובץ נתונים פגום או בעיות תקשורת שונות. אאוטלוק (Outlook) מזהה חיבור פעיל לאינטרנט, ולכן לא נוכל למחוק את ההודעה. כל עוד אאוטלוק מזהה שקיים חיבור אינטרנט פעיל – הוא ינסה לשלוח את ההודעה, גם אם היא אינה נשלחת בפועל.

(שימו לב כי תצלומי המסך במדריך תקפים לגרסאות 2003 ו-2007 של אאוטלוק)

על מנת לפתור את הבעיה בצורה הפשוטה ביותר, עלינו להגדיר לתוכנה לעבוד במצב לא מקוון. נבצע זאת על ידי לחיצה על קובץ => עבוד בצורה לא מקוונת

לאחר שנגדיר לתוכנה לעבוד במצב לא מקוון, אאוטלוק תפסיק לנסות לשלוח את ההודעה )משום שמבחינתה חיבור האינטרנט אינו פעיל). כעת נוכל למחוק את ההודעה בצורה פשוטה:

ניגש לתיבת דואר יוצא, באמצעות המקש הימני נקליק על ההודעה ונבחר בפקודה מחק

לאחר שנמחק את ההודעה, עלינו להגדיר לתוכנה שכעת היא עובדת במצב מקוון עם חיבור אינטרנט פעיל, ועליה לשוב לעבודה שוטפת ולהמשיך לשלוח את הדואר האלקטרוני ברגע שנלחץ כפתור שלח/קבל.

קיימים מספר מקרים שפעולות אלו לא יפתרו את הבעיה, ולכן נעבוד על פי הפעולות הבאות:

* נסו לנתק לחלוטין את החיבור לאינטרנט (על ידי ניתוק החייגן או כיבוי הנתב(
* נסו לנתק את כבל הרשת המחובר לנתב או למודם
* בצעו הפעלה מחדש של המחשב

בהצלחה!

נכתב על ידי רותם כהן מצוות התמיכה הטכנית של כלנית במיקרוסופט

טיפים נוספים ניתן למצוא באתר קבוצת כלנית
אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק של קבוצת כלנית

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל

    אי מייל כבד שלא מצליח להשלח לא נמחק. איך מוחקים דבר כזה?

אירועים קרובים