איך יוצרים מערכת יחסים בין הלקוח למותג בעזרת AI?

מימין: יניב סבן - מנכ"ל סבן דיגיט; אדם זוקס, מנהל מכירות Emarsys לאזור MEA ב-סאפ; רועי חיון - סמנכ"ל דיגיטל בקבוצת שלמה SIXT; ולירון פלס -סמנכ"לית חווית לקוח בסבן דיגיטל.

סאפ (SAP) וסבן דיגיטל מקבוצת וואן טכנולוגיות אירחו את בכירי ענף השיווק והטכנולוגיה הדיגיטלית בישראל במשרדי סאפ למפגש בנושא שיווק 1:1, שעסק בהיפר פרסונליזציה והקשר שלה לנושא החם והמדובר ביותר כיום – בינה מלאכותית.

מההרצאות המקצועיות שקוימו במפגש עלה, כי בעולם שבו לקוחות חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ביום, יצירת מערכת יחסים אפקטיבית בין הלקוח למותג היא אתגר משמעותי, וכי מתודולוגיות וטכנולוגיות AI יכולות לתמוך בנושא, לאפשר להתמודד עם נפחי דטה עצומים וליצור אוטומציות מובנות וחכמות.

ליאת אקשטיין, מנהלת תחום ניהול חוויית לקוח ב-סאפ ישראל אמרה במהלך הכנס כי: "טכנולוגיה היא רק צד אחד בתחום השיווק הדיגיטלי. בניגוד להיבטים אחרים בתחום מערכות המידע, על מנת שיישום בתחום זה יצליח, נדרש להשלים את היכולות הטכנולוגיות עם ידע וניסיון בעולם העסקי, באוטומציה של תהליכי שיווק, בניהול מסעות לקוח ובניהול דיגיטל ודטה".

יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל בוואן טכנולוגיות הוסיף, כי "כלים טכנולוגיים מתקדמים ומודלי AI מאפשרים יצירת מערכת יחסים חזקה בין הלקוח למותג, הכוללת חיבור אישי, מותאם וייחודי במסר, בשפה, בערוץ ובתזמון – במילים אחרות שיווק 1:1. שילוב בין פתרונות טכנולוגיים עמוקים, המתאימים לשוק המקומי לבין מעטפת פרויקטלית עתירת ניסיון, יאפשרו למצות את המרב והמיטב מהכלים הללו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים