מדוע קאנון מזהירה את בעלי מדפסות הזרקת הדיו שלה?

לפי החברה, ביותר מ-200 דגמים של מדפסות שלה שתומכות בחיבור לרשת אלחוטית, ייתכן שסיסמת החיבור לרשת לא תימחק מהמדפסת לאחר תהליך האיפוס שלה

מדפסת הזרקת דיו של קאנון.

בעלי מדפסות הזרקת דיו של קאנון לא יכולים לסמוך לחלוטין על תהליך האיפוס של המדפסת בעת שהם מעבירים אותה לצד שלישי. לפי החברה, ביותר מ-200 דגמים של מדפסות שלה שתומכות בחיבור לרשת אלחוטית, ייתכן שסיסמת החיבור לרשת לא תימחק מהמדפסת לאחר תהליך האיפוס שלה.

זה אומר שעל המשתמשים לבצע פעולה ידנית כדי למחוק את הסיסמה, בכדי שלא תיפול לידיים לא נכונות, ומומלץ להם לעשות את זה לפני שהם מעבירים את המדפסת למישהו אחר – אם במכירתה כמשומשת, אם לצורך תיקונה או אפילו לצורך סילוקה.

קאנון פרסמה אזהרה מיוחדת באתר התמיכה שלה בנוגע לפגיעות הזו, שבה היא מסבירה מה צריך לעשות כדי להבטיח שהסיסמה, כמו גם נתונים אחרים שקשורים לרשת ה-Wi-Fi שאליה מחוברות המדפסות, לא יגיעו לידיים זרות.

במדפסות שבהגדרות שלהן קיימת אפשרות מובנית לבצע אתחול מוחלט – יש לבצע אותו, לאפשר לאחר מכן את החיבור לרשת האלחוטית המקומית ואז לבצע שוב אתחול מלא. במדפסות שאין בהן את האפשרות לבצע אתחול מוחלט צריך לאפס את הגדרות הרשת המקומית, לאפשר את החיבור לרשת האלחוטית ואז לאפס את הגדרות הרשת שוב.

כאמור, האזהרה מתייחסת ליותר מ-200 מדפסות, צרכניות ועסקיות כאחד – כולל מדפסות רשת גדולות. ניתן למצוא את הרשימה המלאה של המדפסות הרלוונטיות כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים