ג'אברה: "שואפים להוביל את שוק פתרונות הווידיאו לחדרי ישיבות"

באירוע עיתונאים שערכה החברה סיפרו בכירי החברה, על סדרת Panacast 50 של מערכות הווידיאו המשרדיות של החברה ועל השותפות עם מיקרוסופט

מימין: אברהם מאמן - מנהל תחום מערכות הווידיאו החכמות באזור מזרח אירופה, המזרח התיכון, טורקיה, צפון אפריקה ובחבר המדינות, אבי מויאל, אחראי לשיתופי הפעולה האסטרטגיים - ג'אברה

"המטרה שלנו בישראל היא בדיוק כמו בשוק העולמי, להפוך לאחת משתי החברות המובילות, ואפילו המובילה, בתחום של פתרונות של ערכות לביצוע ועידות וידיאו בחדרי ובמתחמי ישיבות ארגוניים בכל הגדלים. אמנם אנחנו חברה יחסית חדשה בתחום הזה של מערכות שיתוף פעולה לחדרי ישיבות, אבל בדיוק כמו שהפכנו לחברה משמעותית, חדשנית ומובילה בתחום האודיו, אנחנו מביאים את הדנ"א שלנו כחברה חדשנית גם אל תחום הווידיאו", כך אמר אברהם מאמן, מנהל תחום מערכות הווידיאו החכמות באזור מזרח אירופה, המזרח התיכון, טורקיה, צפון אפריקה ובחבר המדינות, בחברת ג'אברה (Jabra).

מאמן, שיושב בדובאי, הגיע לתל אביב לביקור עבודה כשהוא מלווה באבי מויאל, מנהל ישראלי בכיר שיושב במטה החברה בסן פרנסיסקו ואחראי לשיתופי הפעולה האסטרטגיים של ג'אברה. השניים הגיעו כדי לפגוש לקוחות, וגם כדי להשתתף במסיבת עיתונאים במטה של היבואנית ביקונקט בתל אביב, כדי לקדם את סדרת מערכות הווידיאו המשרדיות בסדרת Panacast 50, שמציעות תקשורת אחודה וקלה, כך לפי החברה, לחדרי ישיבות מודרניים ולעבודה ההיברידית שנהוגה יותר ויותר מאז מגיפת הקורונה.

"אנחנו כמובן מציעים פתרון שהוא אגנוסטי לתוכנת הניהול של וועידת הווידיאו, אבל אחת השותפות החשובות שלנו היא מיקרוסופט, ואנחנו מציעים פתרונות מתקדמים לשימוש עם Teams Rooms. למעשה, החברה היא גם לקוח חשוב שלנו מעבר לכך שאנחנו שותפים לפיתוח, עם יותר מ-1,500 מערכות שהיא רכשה לשימוש במרחבי הישיבות של החברה", אמר מויאל.

כמו בתחומים רבים אחרים, ציינו השניים עד כמה הקורונה שינתה את השימושים בחדרי ישיבות, עד כמה הם הפכו שונים מהחדרים שהכרנו בעבר, ועד כמה התכנונים הנוכחיים לוקחים בחשבון שכיום רוב חדרי ועידות הווידיאו מיועדים לקבוצות הרבה יותר קטנות, כי עדיין מפגשים רבים מאוד נערכים כשחלק מהמשתמשים, אם לא רובם, משתתפים בפגישה מרחוק.

"כשבודקים את התקינה החדשה של חברות שמציעות פתרונות לוועידות וידאו מגלים, שכיום בונים חדרי ישיבות שמיועדים לשישה/שבעה משתתפים, שכולם מול המסך ומולם נמצאת המערכת שמתחברת למסך הראשי ומציעה את כל החדר, וחלק התכנון הזה מותאם מאוד למערכות ה-Panacast שאנחנו מציעים, וזה חלק משיתוף הפעולה שאנחנו יוצרים", אמר מויאל.

לפי מאמן, המבנה הזה עוזר לארגונים לנצל חדרים בדרך טובה יותר, להפיק יותר תמורה לערך מכל חלל שיש להם בארגון. "יש סיבה טובה לכך, שלמרות שג'אברה היא חברה יחסית צעירה בתחום, אנחנו זוכים בכל כך הרבה לקוחות, ומיקרוסופט מעדיפה את המוצרים שלנו. המערכת שלנו מציעה שילוב של שלוש מצלמות שמספקות תמונה פנורמית של 180 מעלות, הרבה יותר כיסוי מכל הפתרונות האחרים בשוק, שמבוססים על מצלמה אחת בלבד, שבאמצעים שונים יכולות להגיע עד ל-120 מעלות. אנחנו מציעים תמונה נקייה לחלוטין, בלי עיוותים, עם טכנולוגיה שיודעת להגדיל ולהקטין את התמונה לפני צורך, עם טכנולוגיית בינה מלאכותית שיודעת להרחיב את התמונה לפי הצורך בהתאם לדוברים, שיודעת להתמקד בדובר בודד ומעניקה עוד אפשרויות רבות – כולל ספירה של מספר האנשים שיושבים בפועל בחדר הישיבות", סיפר מאמן.

מערכות ה-Panacast 50 כוללות טכנולוגיות לביטול רעשים ולביטול הדהודים, והן עושות זאת באמצעות שני וופרים בגודל 50 מ"מ ושני טוויטרים בגודל של 20 מ"מ, ועם תוספת של שמונה מיקרופונים בטכנולוגיית אלומה, שמפוזרים משני צידי המצלמות. המערכת מציעה חיבור Wi-Fi שמיועד רק לצורכי ניהול, היא מוצעת גם בערכות עם לוחות ומחשבי בקרה, ובחברה מבטיחים מחויבות לשדרוגים עתידיים בחינם לכל החיים.

מערכת Panacast 50 של ג'אברה.

מערכת Panacast 50 של ג'אברה. צילום: יח"צ

"בסופו של דבר, הפוטנציאל של שוק שיתוף העבודה עומד על יותר מ-100 מיליון חדרים באופן גלובלי, ואנחנו מסתכלים דרך העיניים של תוכנות שדוחפות את השוק, כמו למשל זום. אני מעריך שאחוז החדירה עד היום הגיע אולי ל-15%, כך שהפוטנציאל הוא עצום. אני מעריך שגם בישראל יש עשרות אם לא מאות אלפי חדרי ישיבות שעדיין מחכים להתקנת פתרונות וועידת וידיאו – וכאמור, בשני המקרים הצפי שלנו הוא להתקדם מאוד, עד הובלה, של השווקים", סיכם מאמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים