איך להאיץ את תהליכי הפיתוח בקוברנטיס?

יניב נורמן, מהנדס מערכות אזורי בכיר, VMware, דיבר היום (ד') בהרחבה על הנושא כחלק מכנס טכנולוגי למגזר הביטחוני, שערכו החברות דל, אנבידיה ו-VMware ושנשא את הכותרת AI, HPC and Tanzu

יניב נורמן, מהנדס מערכות אזורי בכיר, VMware.

"ארגונים נמצאים כיום בהתמודדות למול שלל אתגרים, ולא רק טכנולוגיים. אחד מהם הוא הצורך להשתפר בפיתוח תוכנה, על מנת לענות במהירות לדרישות העסקיות המשתנות, להגיע מהר יותר לשוק (TTM) עם מוצרים ושירותים, ולספק חוויה טובה יותר ללקוחות. כדי שזה יקרה, המפתחים לא צריכים לבזבז את זמנם על תצורות (קונפיגורציה) של סביבות, אינטגרציות עם מערכות והתאמה לתשתיות. אנו מסייעים למפתחים להאיץ את הליכי הפיתוח על גבי קוברנטיס, ולעשות זאת באופן מאובטח", כך אמר יניב נורמן, מהנדס מערכות אזורי בכיר ב-VMware.

נורמן דיבר היום (ד') בכנס טכנולוגי למגזר הביטחוני שערכו החברות דל (Dell), אנבידיה (NVIDIA) ו-VMware. הכנס, שנשא את הכותרת AI, HPC and Tanzu, נערך בהפקת אנשים ומחשבים, במלון ריץ בהרצליה, בהשתתפות עשרות מלקוחות שלוש החברות.

סביבת הענן – תורמת לייעול עבודת המפתחים 

"סביבת הענן", הסביר נורמן לקהל, "מציעה אפשרויות רבות, שיכולות להשפיע על יעילות עבודת המפתחים. מפתחים צריכים להתמקד בכתיבת קוד וביצירת חוויות משתמש מתאימים. אלא שחלק ניכר מזמנם מוקדש לבנייה והרצה של יישומים חדשים, כך שיוכלו להשתלב עם יישומים קיימים ושירותים תומכים, וכל זאת באופן מאובטח. ארגונים אימצו בשנים האחרונות את הקוברנטיס תוך כדי כך שהם עדיין מתרגלים לסביבות הענן השונות ולומדים אותן. כך, עליהם גם לבחור את הסביבה המתאימה להם לפיתוח".

"המטרה", ציין, "היא לסייע למפתחים בתהליכי הפיתוח, תוך שילוב עולמות התוכן החדשים של מודלים של בינה מלאכותית (AI) ולימוד מכונה (ML). זאת, בלא להתחיל את הפיתוח מההתחלה, כך שניתן יהיה לשחרר את המוצר ללקוחות מהר יותר, ולאחר מכן – לשחרר גרסאות מהר יותר. את כל זאת אנו מאפשרים בסביבות מרובות עננים".

לדבריו, "יש לנו פתרון קוברנטיס, אשר מאפשר בנייה ותפעול של יישומים מודרניים בכל היקף ובכל ענן. הפתרון תוכנן על מנת לסייע לארגונים לבנות ולספק פלטפורמה אחידה, שהיא חוצת עננים ומאובטחת, כך שהיא מסוגלת לענות על דרישות השוק והלקוחות".

פלטפורמת הפיתוח VMware Tanzu Application Platform

"VMware Tanzu Application Platform", אמר נורמן, "היא פלטפורמת פיתוח אפליקציות עם מערך עשיר של כלים למפתחים. היא מציעה למפתחים נתיב ברור וקל, על מנת שהם יוכלו לבנות ולפרוס תוכנה במהירות ובאופן מאובטח – בכל ענן ציבורי, ובכל אשכול קוברנטיס".

"הפלטפורמה", ציין, "מספקת חווית פיתוח טובה לארגונים הבונים ופורשים יישומים בענן בקוברנטיס, ומאפשרת להם לבדוק יישומים במהירות – בלא קשר להיכרות שלהם עם קוברנטיס. היא מסייעת לצוותי פיתוח היישומים לקצר את משך הליכי הפיתוח, על ידי אוטומציה, בהתממשקות ישירה לעמדות הפיתוח, תוך הגדרה ברורה של הצוותים השונים העובדים יחדיו – ובשיתוף פעולה".

"אנו מסייעים להאיץ את הליכי הפיתוח לאפליקציות מודרניות, על גבי תשתיות קוברנטיס מודרניות בסביבות מרובות עננים", סיכם נורמן. "כך, עשינו זאת, בין השאר, בחברת הובלה ימית. סייענו להם באימוץ מתודולוגיה שמשנה את חוקי המשחק בפיתוח פתרונות המניבים ערך עסקי מיידי, תוך שימוש ב-Tanzu, המאפשר פיתוח מהיר של מוצרים. אפשרנו להם לייצר סביבה אג'ילית ולצמצם באופן משמעותי את איכות התוצר וזמן התגובה ללקוחות. נמשיך לעזור למפתחים בארגונים לפעול מהר ויעיל יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גם גם

    נשמע ממש כמו מחולל ישומים של פעם, רק עם שמות מפוצצים של ענן AI וכאלה.

אירועים קרובים