תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Red Hat Openshift

מתקדמים לטכנולוגיות המחר עם רד האט ואמת טכנולוגיות

25/07/2023 14:37
פנינה אלדי, סמנכ"לית בכירה בחטיבת המוצרים והשיווק באמת טכנולוגיות.

העולם הדיגיטלי משתנה במהירות. עסקים, במיוחד בשנים מאתגרות כמו 2023, ניצבים בפני אתגר מתמיד לעשות הרבה יותר ועדיין להישאר תחרותיים. אמת טכנולוגיות, מספקיות ה-IT המובילות בישראל, מהווה שותף Premier של רד האט (Red Hat) – שמובילה את עולם הקוד הפתוח, מתמחה בכלל מוצרי החברה ומשתפת אתה פעולה כבר מעל 15 שנים, על מנת להעצים לקוחות משותפים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. יחד, החברות מאפשרות לעסקים להשתנות ברציפות, להטמיע במהירות תהליכים חדשניים ולסלול דרך לעתיד שבו גמישות ויעילות הן שם המשחק.

רד האט הינה חלוצת השימוש העסקי בטכנולוגיות קוד פתוח ונמצאת בחזית הפיתוח של טכנולוגיות IT מודרניות מזה יותר מ-20 שנים. קשה להפריז בתרומה של רד האט לתעשייה. ניתן לטעון שמהפכות טכנולוגיות רבות ברבדי התשתית הטכנולוגית המתקדמים ביותר כיום לא היו קיימות אם רד האט לא הייתה משפרת בנחישות את הטכנולוגיות שהיא מפתחת, תוך הקפדה על שימוש בקוד פתוח ושמירה עליו ככזה. מוצרי הדגל של החברה, כמו Red Hat OpenShift, האיצו את הכדאיות של ארגונים לשנות תפיסה ולבצע מודרניזציה עמוקה במוצרי הליבה העסקיים שלהם. כמו כן, קשה לתאר כיצד עולם ה-IT היה נראה כיום ללא התרומה של מערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux, שבמהלך השנים קמו ועדיין קמים חיקויים וגרסאות "תואמות" רבות. בדומה למהפכת המחשוב האישי בשנות ה-80' וה-90', הטכנולוגיה שיש לה ה-"תואמים" הרבים ביותר היא זו שמובילה את התעשייה.

עם התבססותו של מודל מחשוב הענן, ארגונים רבים מחליטים לעבור למודל פיתוח והטמעה אחיד בענן ובחדר השרתים. כל בחירה אחרת גוררת לאורך זמן עלויות נוספות, והתמחויות כפולות ומיותרות. באמצעות Red Hat Ansible, ניתן לבצע אוטומציות מורכבות בצורה פשוטה, שיכולות להיפרס בענן, באתר או באופן היברידי ומשולב. פלטפורמת Red Hat OpenShift, מודל הפיתוח הנפוץ בענן באמצעות קונטיינרים על תשתית מבוססת קוברנטיס, זמינה גם באתר, ובקלות רבה אף יותר.

הטכנולוגיות הללו מאפשרות לארגונים לאמץ בשתי ידיים את מהפכת ה-AI. הטכנולוגיות הנפוצות ביותר לאימון מודלים ולהרצה שלהם בייצור משתמשות בתשתיות מבוססות קוברנטיס ו-Red Hat OpenShift, וזו הבחירה הטבעית והנפוצה ביותר למימושן בארגון. יצוין שכלי MLOps ומחשוב עתיר ביצועים מודרני ניתנים להטמעה ארגונית בת ניהול על גבי פלטפורמה נפוצה זו.

שירותי מומחה שפותרים את המורכבות

הצד השני והבלתי נמנע של עושר פונקציונלי והתקדמות טכנולוגית מבוססת קוד פתוח הוא מורכבות. מדובר במוצרים בני מיליוני שורות קוד ואלפים רבים של מפתחים. גרסאות חדשות במעלה הזרם (שם הקוד ב-Red Hat לגרסאות החדשות ביותר מקהילת הקוד הפתוח, שעוד לא הפכו ל-Enterprise Grade) משתחררות לעיתים תכופות, עשירות בפונקציונליות חדשה. ארגונים רבים מקבלים החלטה עקרונית להיעזר במומחים חיצוניים שחייבים, מכורח תפקידם, עדכון תמידי בקדמת טכנולוגיה, ולהיות חשופים למגוון אופני שימוש ודרישות עסקיות וטכנולוגיות אצל לקוחות שונים.

חטיבת הדליוורי באמת טכנולוגיות מציעה שירותי מומחה בדיוק בתחומים אלה. היא הוכיחה את עצמה בהטמעות המורכבות והקריטיות בישראל. עם רקורד מרשים של פרויקטים מוצלחים, החברה ממשיכה בעקביות לאפשר לארגונים נוספים להתקדם טכנולוגית עם רד האט.

ההאצה הטכנולוגית והעלייה במורכבות המוצרים ובפופולריות שלהם בקרב לקוחות אמת טכנולוגיות דורשת העברת ידע רציפה בתוך הצוות המקצועי ומצוות המומחים אל הלקוחות. לצורך כך, מומחי החברה מתחזקים מעבדה מבוססת Red Hat OpenShift וטכנולוגיות רד האט נוספות. המעבדה מאפשרת למומחי אמת ללמוד לעומק את עדכוני המוצרים לפני הטמעתם אצל לקוחות. בנוסף, היא מאפשרת ללקוחות להתנסות בטכנולוגיות המודרניות ביותר תוך ליווי רציף.

פנינה אלדי, סמנכ"לית בכירה בחטיבת המוצרים והשיווק באמת טכנולוגיות, מספרת על השותפות רבת השנים עם רד האט והגידול בהיקף העסקים המשותפים לשתי החברות משנה לשנה: "מערכת היחסים בינינו מבוססת על אמון הדדי וערכים משותפים. אנחנו מאמינים בשותפות אמת. ראיית הלקוח, היצרן והמומחים של אמת כשותפים לכל אורך הדרך, תוך שיתוף בידע ורעיונות, מאפשרת להשיג את המטרות המשותפות".

"נראה שאנחנו עומדים בפני פריחה של מוצרים ארגוניים מבוססי מודל שפה גדול וטכנולוגיות Generative אחרות. כדי להשתמש בהם באופן אפקטיבי ושפוי תקציבית, התשתיות של רד האט, בשילוב ההטמעה והליווי של אמת טכנולוגיות, הן הבחירה הטבעית", היא מסכמת.

אירועים קרובים