מיה אייזן-צפריר מונתה למנכ"לית לאומיטק

אייזן-צפריר מחליפה את תימור ארבל-סדרס, ששימשה בתפקיד בשנתיים האחרונות ● מדובר במינוי פנימי: בתפקידה האחרון היא הייתה סמנכ"לית האסטרטגיה והשיווק בבנק לאומי ארצות הברית

מיה אייזן-צפריר, מנכ"לית לאומיטק.

בנק לאומי הודיע היום (ב') על מינויה של מיה אייזן-צפריר למנכ"לית לאומיטק, זרוע בנקאות ההיי-טק שלו. אייזן-צפריר מחליפה את תימור ארבל-סדרס, שהחליטה לפרוש מתפקידה בתום כשנתיים.

אייזן-צפריר מגיעה לתפקיד לאחר שבתפקידה האחרון היא שימשה במשך ארבע שנים כסמנכ"לית האסטרטגיה והשיווק בבנק לאומי ארצות הברית, עד למיזוגו עם ואלי נשיונל בנק. קודם לכן, היא הייתה במשך שמונה שנים סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של קימברלי קלארק בישראל. במסגרת תפקידה היא הקימה, בין השאר, את מעבדת החדשנות והטכנולוגיה של החברה, שמחברת את קהילת הסטארט-אפים הישראלית לצוותי הפיתוח של המותגים הגלובליים של קימברלי קלארק.

לאייזן-צפריר תואר ראשון במדעי החיים ובמנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בהצטיינות מאוניברסיטת רייכמן.

ארבל-סדרס מונתה למנכ"לית לאומיטק באוגוסט 2021. במהלך תקופתה חבר הבנק לחברת המחקר IVC, וביחד הם מוציאים דו"חות תקופתיים על מצב ההיי-טק הישראלי, בעיקר בכל הנוגע להשקעות ולגיוסי הון-סיכון של סטארט-אפים.

ראשת החטיבה העסקית בלאומי, ליאת שוב, אמרה כי "במהלך השנתיים האחרונות, ארבל-סדרס קידמה בצורה מרשימה את הפעילות העסקית של לאומיטק, ותרמה תרומה מכרעת להמשך ביסוסה כזרוע בנקאות ההיי-טק הגדולה בישראל. לאייזן-צפריר, מחליפתה, יש ניסיון רב בעולם העסקי – גם בישראל וגם מעבר לים. אין לי ספק שהיא תתרום לנו מכישוריה הייחודיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים