תוכן שיווקי

פרקטיפרוג'קט קיבלה תואר STKI Tear1 בהטמעת ושיווק מערכות ניהול פיתוח

החברה הוכרזה באחרונה כזוכה בתואר STKI Tier 1 היוקרתי לשנת 2023 ● זוהי פעם נוספת שבה זכתה החברה בתואר זה

04/07/2023 15:14
הילי בלזר, המנכ"ל והבעלים של פרקטיפרוג'קט, והתואר היוקרתי.

פרקטיפרוג'קט – שותפה עסקית ותיקה ומשמעותית של אטלסיאן בישראל, שמתמחה בשיווק, יישום והטמעה של מערכות ניהול תהליכי פיתוח, דוגמת Jira – הוכרזה באחרונה כזוכה בתואר STKI Tier 1 היוקרתי לשנת 2023. זוהי פעם נוספת שבה זכתה החברה בתואר זה.

יש לציין שפרקטיפרוג'קט היא שותפת פלטינה ותיקה של אטלסיאן העולמית. היא מדורגת ראשונה בישראל בדירוג של אטלסיאן, והיא הנציגה הישראלית היחידה ברשימת 30 השותפים הגדולים בעולם של החברה. באחרונה היא אף זכתה בתג Cloud Specialization מטעם אטלסיאן, לאור ניסיונה עתיר השנים במיגרציה של מערכות און-פרם לגרסאות הענן של מוצרי החברה (Jira ,Jira Service Management ,Bitbucket ,Confluence ועוד). זכייה זו מסמיכה את פרקטיפרוג'קט באופן רשמי על ידי אטלסיאן לספק שירותי מיגרציה לענן ללקוחות.

תואר בעל ערך עצום בקהילייה הטכנולוגית הישראלית

לתואר STKI Tier 1 יש ערך עצום בקהילייה הטכנולוגית בארץ וכאמור, זו לא הפעם הראשונה שבה פרקטיפרוג'קט זוכה לכבוד הזה, שמוענק לחברות נבחרות ומשמש כמדד ברור וחד משמעי למקצועיות טכנולוגית, חדשנות ושביעות רצון לקוחות. הוא מקבע את מעמדה של החברה כאחת הספקיות המובילות בתחום וכשותפה מהימנה מאוד בתעשיית ההיי-טק.

המומחיות של פרקטיפרוג'קט היא בבניית אוטומציות מותאמות ללקוח, שמצמצמות את כמות העבודה הנדרשת בתהליכי ניהול עבודה בעד כ-40% – מה שמאפשר ללקוחות לרכז משאבים בפיתוח ולהקטין את התקורה בניהול המערכות עצמן.

"הזכייה – עדות שהיקף הפעילות התרחב והגיע להיקפים משמעותיים"

הילי בלזר, המנכ"ל והבעלים של פרקטיפרוג'קט, הביע את הערכתו על ההישגים הללו: "הזכייה בתואר STKI Tier 1 לשנת 2023 היא עדות לכך שהיקף הפעילות של מוצרי אטלסיאן בפרקטיפרוג'קט התרחב והגיע להיקפים משמעותיים. זאת, כפועל יוצא ממסירותו ומיומנותו של הצוות יוצא הדופן שלנו ומהחתירה הבלתי פוסקת שלנו למצוינות. החזון שלנו הוא לספק ללקוחותינו פתרון יישום למערכות ניהול תהליכי העבודה מקצה לקצה, תוך דגש על הבנת צרכי הלקוח והתאמה אישית (Tailor Made). הצלחתנו בהענקת השירותים המקצועיים הטובים ביותר, עסקאות רישוי ללא תחרות בשוק, ושירותי מיגרציה מהירים ויעילים של מערכות מאון-פרם לענן זיכתה אותנו לאחרונה גם בתג היוקרתיCloud Specialization מטעם אטלסיאן. הכרה זו היא בשורה חשובה ללקוחותינו, שממשיכה למצב אותנו כשותפה המובילה של אטלסיאן בישראל, ואנחנו גאים להמשיך ולספק פתרונות מתקדמים ללקוחותינו המוערכים בארץ ובחו"ל".

הוא הוסיף כי "לקוחות פרקטיפרוג'קט ששואפים למנף את חבילת הכלים והפלטפורמה המקיפה של אטלסיאן יודעים שפרקטיפרוג'קט היא לא עוד ספק טכנולוגי מהימן, אלא שותפה לדרך. הפעילות המוצלחת שלה לאורך השנים עם מגוון חברות מתעשיות שונות, כמו גם המומחיות המוכחת שלה בניהול מוצלח של מיגרציות לענן, מאפשרות לה ליישם מגוון Best practices שהיא חשופה אליהן ועל ידי כך להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, שבנוי מפתרונות חדישים ומותאמים אישית".

אירועים קרובים