"ארגונים מעוניינים בספקי מחשוב בעלי קשרים עם חברות ענק"

"כך הם יודעים טוב יותר שיש להם על מי לסמוך", כך אמר מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט ב-נס, ופירט על שיתוף הפעולה ארוך השנים שבין שתי החברות

מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט ב-נס.

"ארגונים מבינים, יותר ויותר, את החשיבות בבחירת ספק שיש לו קשרים עם חברת ענק, בפרט כזה שמחזיק בהסמכות מאותה חברה. כך הם יודעים טוב יותר שיש להם על מי לסמוך", כך אמר מיכאל חיון, מנהל חטיבת מיקרוסופט ב-נס.

חיון דיבר באירוע שערכו שתי החברות ביום ה' האחרון בבניין של מיקרוסופט בהרצליה. הוא העלה שאלה חשובה במיוחד לארגונים שיוצאים לפרויקטים טכנולוגיים: לאילו דברים כדאי להם לשים לב בבואם לבחור ספק? "יש כמה דברים שראוי שהם יקדישו להם תשומת לב בבחירה הזאת", אמר. "הראשון הוא מהן ההסמכות של אותו ספק. השני הוא עבודה על פי Beat practices (ביצוע משימות בצורה שמגבירה את היעילות והאפקטיביות – י"ה) ומתודולוגיות, ומעטפת שירותים רחבה ככל האפשר שהוא נותן ללקוח".

"יש לארגונים נטייה לבחור בחברות נישה, בין אם זה בעולמות המחשוב ובין אם אלה לקוחות פרטיים בחנויות שהם קונים בהן. אבל כשמדברים על עולמות הענן, התשתיות ואבטחת המידע, שנוגעים בכל אלמנט של הארגון, כדאי להיות לקוח של חברה שתיתן מענה לכל סוגייה שתעלה. אבטחת המידע, למשל, כבר איננה פשוטה כמו פעם, אנחנו כבר לא בעולמות של האנטי וירוס, וכדאי לארגון לבחור בחברה שמלווה אותו מתוך ההסתכלות ההוליסטית והרחבה ביותר על הפתרונות והצרכים שלו, במיוחד בעולמות האבטחה", ציין חיון.

השותפות בין נס למיקרוסופט – מה זה אומר בפועל?

בדבריו פירט חיון על השותפות בין נס למיקרוסופט. "זוהי שותפות של מעל 20 שנים", אמר. "אנחנו חולשים על כמעט כל הפתרונות והשירותים של מיקרוסופט לארגונים. אנחנו ספק מורשה מטעם הענקית מרדמונד למכור רישיונות ללקוחות אנטרפרייז. יש לנו את שתי ההסמכות הגבוהות ביותר שלה – Azure Expert ו-MSSP".

הוא ציין כי "בעוד כשבועיים אנחנו צפויים לחדש את הסמכת ה-Azure Expert. כחלק מהתהליך, אנחנו מסמיכים עובדים בתחומים הרלוונטיים ומכירים להם את המתודולוגיות, הנהלים ושיטות העבודה של מיקרוסופט. על מנת לקבל את ההסמכה, אנחנו צריכים להוכיח למיקרוסופט שביצענו פרויקטים מוצלחים. הלקוחות הם חלק מהתהליך, משום שהם מאשררים שהפרויקט שבוצע היה לשביעות רצונם".

למה התהליך הזה חשוב ללקוחות?, שאל חיון והשיב: "כי הוא מבטיח להם שהם עובדים עם ארגון שיודע מה הוא עושה, קיבל את 'תעודת הכשרות' ממיקרוסופט, מכיר את הפתרונות ומביא אותם ללקוחות בצורה הכי טובה שאפשר".

"תהליך הסמכת ה-MSSP הוא תהליך דומה בעולמות אבטחת המידע, אלא שהוא מבוצע רק לאחר הזמנה ממיקרוסופט", אמר. "נס היא אחד מ-12 ספקים בלבד באזור MEA (המזרח התיכון ואפריקה – י"ה) שקיבלו הסמכת MSSP".

"שני התהליכים האלה הם תהליכים קשים, אבל הם טובים לנו כי הם מפקסים אותנו, כחברה, על התהליכים הארגוניים והמקצועיים של הפעילות, והם מובילים אותנו להצלחות בפרויקטים ולשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות", הוסיף.

כמו כן, חיון ציין כי נס מעניקה ללקוחותיה אלה שירותי מרכז SIEM / SOC מנוהל ו-MXDR, ומספקים להם שירותים מנוהלים שמותאמים לפתרונות של מיקרוסופט ולצרכים של הלקוחות. "אנחנו מספקים ללקוחות את סביבת הפרודקשן והם מתנסים בתהליכים", אמר. "אנחנו מסבירים להם מה קורה בתהליך ומה כולל השירות המנוהל, ואיך ממשיכים להשתמש בשירות אחרי שאנחנו יוצאים מהתמונה. אנחנו עושים זאת ללא עלות וללא התחייבות לרכישת המוצר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים