ארטנט הטמיעה מערכת דואר ארגונית בארז מוצרים תרמופלסטיים; ההיקף: 100 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט, הטמיעה ארטנט מקבוצת אמן את מערכת אקסצ'יינג' 2010 מתוצרת מיקרוסופט ● כמו כן, היא ביצעה הגירה מאקסצ'יינג' 2003 ל-2010 ● הפרויקט כלל שימוש בתוכנות גיבוי של סימנטק

ארטנט מקבוצת אמן סיימה להטמיע מערכת דואר אלקטרוני ארגונית מאובטחת בחברת ארז מוצרים תרמופלסטיים, הממוקמת בקיבוץ ארז. המערכת הינה אקסצ'יינג' 2010 (Exchange 2010) מתוצרת מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט, שכלל שימוש בתוכנות גיבוי של סימנטק (Symantec), עלה לאוויר לאחר הטמעה בת שבועיים. היקפו נאמד ב-100 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט, ביצעה ארטנט הגירה של מערכת הדואר האלקטרוני הארגוני ממערכת אקסצ'יינג' 2003 (Exchange 2003) לאקסצ'יינג' 2010, והתקינה תוכנות גיבוי של סימנטק מסוג Symantec Backup לשרתים ולמערכות הפעלה של מיקרוסופט.

דורון נגר לוי, מנמ"ר ארז מוצרים תרמופלסטיים, אמר, כי "המערכת הוטמעה בתהליך מהיר וחלק, ללא תקלות ועם מינימום הפרעה לתהליכי העבודה של המפעל".

אילן בוסני, מנהל מכירות בארטנט מקבוצת אמן, אמר, כי "אקסצ'יינג' 2010 תסייע לחברה בעבודה השוטפת, מאחר שכל נושאי השרידות, האבטחה, ניהול המידע, החיפוש והביצועים שבה משופרים ביחס לגרסאות הקודמות". הוא הוסיף, כי "הפרויקט שילב עבודה על מערכות אבטחת מידע, תקשורת ומערכות הפעלה מתקדמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים