comScore: כמות המשתמשים בטוויטר הוכפלה בשנה האחרונה

השירות צמח ב-109% במהלך 2010 וכעת יש לו יותר מ-93 מיליון משתמשים - כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקרים ● לפי ההערכה של comScore עומד כיום אחוז החדירה העולמי של טוויטר על כ-7.4% ● אחוז החדירה הגדול ביותר שייך דווקא לאינדונזיה: 20.8% מגולשי האינטרנט במדינה המוסלמית משתמשים בטוויטר

טוויטר (Twitter), שירות המיקרובלוגים, ממשיך ומחזק את מעמדו בשוק הרשתות החברתיות. השירות צמח ב-109% במהלך 2010 וכעת יש לו יותר מ-93 מיליון משתמשים – כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקרים comScore. נתונים אלו מתייחסים לגלישה באתר עצמו ולא באמצעות תוכניות צד שלישי, כך שככל הנראה מספר המשתמשים בפועל בטוויטר אף גדול יותר. לפי ההערכה של comScore עומד כיום אחוז החדירה העולמי של טוויטר על כ-7.4%.

החברה בדקה יותר מ-40 מדינות, ומנתוניה עולה כי אחוז החדירה הגדול ביותר שייך דווקא לאינדונזיה: 20.8% מגולשי האינטרנט במדינה המוסלמית הענקית משתמשים בטוויטר. כמו שירותים חברתיים אחרים זוכה טוויטר להצלחה גדולה במיוחד גם בברזיל, עם 20.5% חדירה. עוד מדינה בולטת בדרום אמריקה היא ונצואלה עם 19% חדירה.

המדינה האירופאית הבולטת ביותר היא הולנד עם 17.7% חדירה. בארצות הברית משתמשים כ-11.9% מגולשי האינטרנט בטוויטר, אבל במונחי מספרים מוחלטים מדובר במדינה עם הכי הרבה משתמשים – יותר מ-20 מיליון איש.

comScore בדקה בנוסף את השימוש בטוויטר באמצעות טלפונים חכמים בשש מדינות  (ארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה) בגילאי 13 ומעלה. בעוד שאחוז המשתמשים בארה"ב מגיע לכ-8.4% (או כ-4.25 מיליון משתמשים), בחמש המדינות האירופאיות שנבדקו הגיע אחוז השימוש בקרב בעלי הטלפונים החכמים ל-2.8% בלבד (1.68 מיליון משתמשים).

צבי קצבורג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים