דיפצ'קס מגייסת 15 מיליון דולר: מונעת תקלות במודלים של AI

המוצר של החברה בודק ומנטר מודלים של AI שבהם הארגון משתמש - מתהליך המחקר והבנייה של המערכת ועד לשימוש בה ● תשתמש בכספי הגיוס על מנת להמשיך בפיתוח הטכנולוגיה שלה ולהתרחב בארץ ובעולם

צוות דיפצ'קס.

דיפצ'קס (Deepchecks), העוסקת בבדיקה וניטור של מערכות AI, מודיעה היום (ה') על השלמת סבב גיוס seed בסך 14 מיליון דולר בהובלת Alpha Wave Ventures ובהשתתפות Hetz Ventures ו-Grove Ventures. בנוסף, מודיעה החברה על זמינות הפתרון הטכנולוגי שלה לוולידציה של AI. החברה תשתמש בכספי הגיוס על מנת להמשיך בפיתוח הטכנולוגיה שלה ולהתרחב בארץ ובעולם.

דיפצ'קס, בוגרת תוכנית Intel Ignite – תוכנית ההאצה לסטארט-אפים של אינטל, פונה למדעני נתונים ולמהנדסי תוכנה, בתצורה של קוד פתוח. המוצר מאפשר לכל חברה למזער את התקלות והטעויות העלולות להיגרם משימוש בבינה מלאכותית באמצעות בדיקות וניטור של מודלים שבהם החברה משתמשת – מתהליך המחקר והבנייה של המערכת ועד לשימוש בה (למשל: מודלי הערכת הסיכון בעת מתן הלוואה, הערכת השווי העסקי של צרכן עבור חברת e-commerce, תמצות אוטומטי של טקסטים מתוך רשומות רפואיות וכו').

החברה הוקמה בסוף 2019 על ידי פיליפ טנור, מנכ״ל החברה, ושיר חורב, מנהלת הטכנולוגיות, שניהם בוגרי תוכנית "תלפיות". לחברה משרדים בישראל ובארה״ב.

״אין היגיון בפריסה וניטור של תוכנה שלא נבדקה תחילה באופן יסודי ושיטתי. עם זאת, זה מה שקורה לעיתים קרובות עם יישומי בינה מלאכותית. דיפצ'קס מביאה גישה חדשה ל-MLOps ומשפרת מודלים על ידי הוספת אימות לכל שלב במחזור החיים של מערכת הבינה המלאכותית״. אומר טנור, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה. ״אנחנו שמחים להכריז על השלמת סבב הגיוס הנוכחי, שמהווה אבן דרך משמעותית מאוד עבורנו כחברה. הגיוס יסייע לנו להמשיך בעבודה המשמעותית שאנו עושים על מנת להמשיך ולפתח את התחום".

״דיפצ'קס מציעה פתרון קוד פתוח בתחום ה-MLOps, המאפשר למדעני נתונים, למפתחים ואף למנהלים בכירים לקבל תמונה ברורה לגבי האופן שבו יישומי הבינה המלאכותית שלהם מתנהלים, לאורך כל הדרך ממחקר ועד לפריסתם לשימוש״. אומרת חורב, מייסדת שותפה ומנהלת הטכנולוגיות בחברה. ״הטכנולוגיה שלנו מסייעת להנגשת שימוש בטוח בבינה מלאכותית לקהל המשתמשים שזקוקים לו, ואנחנו גאים להמשיך ולפתח את המוצר שלנו, ולהיתרם ולתרום לקהילת המשתמשים הרחבה״.

״לרוב, QA מתבצע על ידי אנשים הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית. עם זאת, בבינה מלאכותית, למשימה הזו נדרש לעתים קרובות האדם הבכיר ביותר, בעל השכר הגבוה ביותר בחדר. הסיבה לכך היא, שבניגוד לתחומים אחרים, QA עדיין לא עבר התאמה לבינה מלאכותית, ולכן הוא עדיין אתגר מעורפל״ אומר יובל רוזיו, דירקטור ב-Alpha Wave Ventures. ״דיפצ'קס הוקמה על מנת לטפל בבעיה הזו ולקדם את תחום הבינה המלאכותית ואת הארגונים שמשתמשים בה קדימה”.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים