נשים ומחשבים: נוי גרינוולד, מכללת SQlabs מקבוצת SQLINK

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נוי גרינוולד, מנהלת תיקי לקוחות במכללת SQlabs מקבוצת SQLINK

נוי גרינוולד, מנהלת תיקי לקוחות במכללת SQlabs מקבוצת SQlink.

שם ותפקיד: נוי גרינוולד, מנהלת תיקי לקוחות במכללת SQlabs מקבוצת SQLINK.

ותק בתפקיד: תשע שנים כמנהלת תיקי לקוחות בחברות שונות, מתוכן כחצי שנה ב-SQlabs.

השכלה ושירות צבאי: "בתפקידי הצבאי הייתי מדריכה ומטמיעת מערכות מחשוב בממר"ם. באשר להשכלה, עברתי קורסי DevOps, פיית'ון, סייבר, ניתוח מערכות מידע וניהול פרויקטים".

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?
"תמיד אהבתי טכנולוגיה. בתור ילדה הייתי בקייטנת מחשבים ותמיד חיפשתי להתעסק בזה. בכיתה י' הלכתי למיונים לממר"ם, ואז גיליתי את העולם הטכנולוגי לעומקו, התאהבתי בו ולאחר השירות הצבאי שלי חיפשתי משרות בתחום הטק, שמשלבות גם את הפן המכירתי, וכך הגעתי לשלל תפקידים, וכעת לתפקיד הנוכחי שלי".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?
"בעבר הייתה אפליה מורגשת, היו הבדלי שכר משמעותיים והפער בין נשים וגברים שנמצאים בתפקידים בכירים היה גדול מאוד. פעם, המנכ"לים.ות בתעשיית ההיי-טק היו כמעט רק גברים, בעוד שכיום ניתן לראות נשים בקדמת הבמה ובחדר ישיבות ההנהלה. במטה של SQLINK, החברה האם של SQlabs, יש כ-80% נשים".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?
"האמת היא שממש לא. אני חושבת שבפרט נשים צריכות לדעת את הערך שלהן, להציג את עצמן ללא כל בושה, ולדעת את היתרונות שלהן ומה הן יכולות לתת לארגון. ביטחון בסופו של דבר יוצא החוצה ולכן, אם תהיי בטוחה בעצמך – יהיו בטוחים בך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים