הברווזון המכוער? ה-iPhone יפסיק להחליף את המילה פאקינג ב-דאקינג

אפל הכריזה שהתיקון האוטומטי שלה יחדל מצינזור הקללה/המילה הנפוצה Fucking, שהיה מובנה בו, ויאפשר למשתמשים להקליד אותה בחופשיות מעכשיו

אפל משחררת אותו מתפקידו כצנזור. הברווז.

משתמשי מכשירי ה-iPhone המקלידים בו באנגלית כנראה כבר נתקלו מזמן במצב שבו התיקון האוטומטי שלהם צינזר אותם כשניסו לכתוב במכשירם את המילה פאקינג (Fucking) אבל קיבלו במקומה את המושג הלא ברור המתבסס על המילה ברווז – דאקינג (Ducking).

אפל החליטה באחרונה סופסוף שהצנזורה הזו מיותרת ומגוחכת, והמתקן האוטומטי שלה יקבל שדרוג משמעותי כשהחברה תרסן אותו ותאפשר למשתמשיה להקליד את המילה 'פאק' (Fuck) בטקסטים מבלי שהיא תתוקן אוטומטית.

מנהל התוכנה של אפל, קרייג פדריגי, הכריז על השינוי הגדול ביום ג' האחרון בכנס המפתחים העולמי השנתי של החברה בקופרטינו, קליפורניה, והסביר כי הוא יחול במערכות ההפעלה הבאות של החברה.


ככלל, אופטימיזציה של הדרכים לסמס עתידה להיות חלק מה-iOS 17 וה-iPadOS 17, הצפויות להיות מוצעות כעדכון תוכנה חינמי בסתיו הקרוב, במכשירי iPhone X ואילך. עד אז, התיקון האוטומטי ימשיך להתעקש להציע לאנשים להתברווז במקום להציג את כוונתם האמיתית.

בינתיים, אם ממש לא בא לכם על הריסון הכפוי מטעם אפל, תוכלו להיכנס להגדרות ה-iPhone שלכם ולערוך למילון היכרות עם הרפרטואר המילולי המועדף עליכם. גשו אל: הגדרות (Settings) ← כללי (General) ← מקלדת (Keyboard) ← החלפת טקסט (Text Replacement). לאחר מכן הדביקו את המילים או הביטויים שאתם רוצים לעשות בהם שימוש גם בשדות 'צירופי מילים' (Phrase) וגם בשדות 'הקשר' (Context), כך שהן יתווספו למילון הדינמי במכשירכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים