אמיר רוזן מונה למנהל אגף מוצרים בנקאיים בלאומי טכנולוגיות

רוזן מסיים שש שנים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של יבואנית מותגי האופנה קבוצת אירני ● הוא יחליף את אבי פולק, שקודם לתפקיד ראש חטיבת התפעול בלאומי

אמיר רוזן, בקרוב מנהל אגף מוצרים בנקאיים בלאומי טכנולוגיות.

אמיר רוזן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של יבואנית מותגי האופנה העילית קבוצת אירני, מונה לתפקיד מנהל אגף מוצרים בנקאיים בלאומי טכנולוגיות מבית בנק לאומי. רזון יתחיל בתפקידו בשבועות הקרובים וידווח לחיים שקולניק, ראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק. הוא יחליף את אבי פולק, שקודם לתפקיד ראש חטיבת התפעול בלאומי. טרם מונה לו מחליף בקבוצת אירני.

רוזן הצטרף לקבוצת אירני לפני כשש שנים. יש לו ניסיון של שני עשורים בתפקידי ניהול בתחום הטכנולוגיה במגזרים שונים, כולל המגזר הפיננסי. תפקידו האחרון במגזר זה היה מנהל התשתיות האפליקטיביות בחברת הביטוח מנורה. רוזן מילא תפקידים נוספים בחברות אולקלאוד, קבוצת יעל ופרטנר, ובמהלך הקריירה שלו הוא אף עסק בפיתוח תוכנות לתחום הבריאות.

הוא מסכם את תפקידו בסיפוק רב: "בשש השנים האחרונות ביצענו, בגיבוי הבעלים, מהפכה של ממש בקבוצת אירני, ויישמנו תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית מלאים". רוזן אמר כי "כשהגעתי לקבוצת אירני היו בה שבעה אנשים שעסקו ב-IT וכיום היא מעסיקה כ-60 איש בתחום זה, וכן צוותי פיתוח במזרח אירופה".

אירני גרופ, בבעלות משפחת אירני, היא אחת מקבוצות האופנה הגדולות בישראל, והיא יבואנית מותגי אופנה בזיכיון בלעדי. "הקבוצה עוסקת בארבעה עולמות: עולם הריטייל, שבמסגרתו היא הבעלים של 150 חנויות שונות; בתחום הסיטונאות, שבמסגרתו היא מפיצה בגדי אופנה ל-500 נקודות מכירה; פעילות מכירה אונליין; וקרן השקעות בהיקף של 100 מיליון שקלים, שהוקמה לפני כשנתיים ושאני מנהל אותה, במקביל לתפקידי כסמנכ"ל הטכנולוגיות", אמר רוזן.

לדבריו, "ה-IT משחק תפקיד מרכזי בשילוב החדשנות בפעילות של הקבוצה, בין היתר בשרשרת האספקה, כאשר צריך לתת מענה ואפיון למותגים השונים, בביצוע תהליכי אינטגרציה בתהליכי הקניינות וביצירת ערך ללקוחות, כדי לקלוע לטעמם. חלק גדול מהתהליכים מבוססים על דאטה ו-AI, שמיושמים בין היתר באמצעות פתרונות תוכנה שפותחו על ידי חברות ישראליות. בעקבות הקורונה, גם אנחנו התאמנו את עצמנו למכירה באונליין, עם דגש על חוויות לקוח מותאמות לסוגי המותגים ולאופי הלקוחות שרוכשים אותם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    אמיר סופר מוכשר! יצליח גם בתפקידו החדש ללא ספק. ברכות על המינוי

  2. י.ע

    כשרון ענק שומעים ועוד נשמע עליו רבות בהצלחה !

אירועים קרובים