רון הופמן מונה למנכ"ל חברת הטראוול-טק GO12

הופמן שימש סמנכ"ל מוצר בחברת התיירות אגודה ויכהן בתפקיד דומה בטראוולייר, החברה האם של GO12 ● רועי גולדרינג מונה לסמנכ"ל הכספים של טראוולייר

רון הופמן, מנכ"ל GO12 וסמנכ"ל המוצר של טראוולייר.

רון הופמן, סמנכ"ל מוצר בחברת התיירות אגודה (Agoda), עובר לקבוצת טראוולייר (Travelier), וישמש כסמנכ"ל המוצר של הקבוצה וכמנכ"ל החברה הבת GO12 – אחת משש החברות הבנות של טראוולייר שעוסקות בטראוול-טק. בנוסף, רועי גולדרינג מונה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

הופמן שימש בתפקידי ניהול מוצר באגודה במשך יותר מעשור וסייע לביסוס מעמדה כאחד מאתרי ההזמנות הבולטים בעולם. כמו כן, הוא היה ממובילי המיזוג והרכישה של קליקה על ידה. לפני עבודתו באגודה, הופמן עבד במערכי השיווק והמכירות של סולוטו, לייבפרסון וחברות היי-טק נוספות.

רועי גולדרינג, סמנכ"ל הכספים של טראוולייר.

רועי גולדרינג, סמנכ"ל הכספים של טראוולייר. צילום: יח"צ

גולדרינג הוא בעל ניסיון של מעל שני עשורים בתפקידי ניהול פיננסי בכירים. הוא כיהן כסמנכ"ל כספים בגלואט, זרטו וטלמאפ, והיה בין מובילי רכישתה של האחרונה על ידי אינטל. בתחילת דרכו המקצועית שימש גולדרינג מנהל בכיר ב-UHY advisors NY, שם ניהל רישום של חברות היי-טק בינלאומית ברשות האמריקנית לניירות ערך. הוא בעל תואר שני במשפטים ומנהל עסקים.

קבוצת טראוולייר (לשעבר קבוצת בוקאוויי) מעסיקה 460 עובדים ומאגדת שש חברות טראוול-טק שמאפשרות הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין ב-132 אלף קווי אוטובוסים, רכבות ומעברות במעל 120 מדינות. החברה הוקמה ב-2017 על ידי נועם טויסטר, דיוויד יצחקי ועומר טשכמר – שלושתם חובבי טיולים בעולם, שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות, והחליטו לנסות לגשר עליו. טראוולייר הין בין החברות שמשנות את הרגלי ההזמנה של נסיעות בתחבורה הבין עירונית, בדומה למה שעברו הזמנות הטיסות והמלונות בעשור הקודם, והמוצר שלה מאפשר לתיירים ולנוסעים מקומיים לתכנן מראש את הנסיעות, להזמין מקום, ולהימנע ממפחי נפש ותקלות כתוצאה מתפוסת יתר או פער בין הציפיות לחוויית הנסיעה.

החברת הבת, 12GO, פועלת במדינות דרום מזרח אסיה, עם מטה מרכזי בבנגקוק. היא נרכשה על ידי טראוולייר בתקופת הקורונה. החברה נמצאת בתקופה זו בתהליך התרחבות וקולטת עובדות ועובדים, בדגש על תפקידי פיתוח.

טויסטר ציין כי "טראוולייר ממשיכה לעבות את מערך הניהול של החברה עם אנשי מקצוע בולטים. הופמן נמצא בתחום הטרוואל-טק מעל עשור, והיכולות שלו יאפשרו לנו להתקדם מהר ונכון. גולדינג מגיע עם רקע מקצועי רחב וידע בניהול כספים ורכישות של חברות בינלאומיות. הניסיון של שניהם ישמש את טראוולייר בתהליכי הגדילה שהחברה עוברת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים