מרוץ ה-AI לא עוצר: Bing AI מגיע גם למסך הבית של אנדרואיד ו-iOS

בשורה של עדכונים חדשים במטרה לאפשר שימוש ב-Bing AI בכמה שיותר מכשירים, מוסיפה מיקרוסופט ווידג'טים של הצ'אטבוט החכם שלה למסך הבית באנדרואיד וב-iOS, לצד העשרת התמיכה ב-Swiftkey ועוד

מגיע למסך הבית גם בסלולר - BING AI.

מרוץ ה-AI לא עוצר לרגע: מיקרוסופט השיקה שורה של עדכונים חדשים, במטרה לאפשר שימוש ב-Bing AI במכשירים נוספים, ומוסיפה כעת ווידג'טים שניתן להוסיף למסך הבית באנדרואיד וב-iOS. בפוסט בבלוג הודיעה החברה, כי הווידג'ט החדש יאפשר למשתמשים להפעיל את Bing עצמו או להשתמש בחוויית הצ'אט של AI באמצעות מקלדת או קול ישירות ממסך הבית.

אפליקציית Bing בנייד מוסיפה גם את היכולת להמשיך את השיחה עם צ'אטבוט ה-AI במעברים בין המחשב לסלולר ולהיפך. עם זאת, תכונה זו לא תהיה אוטומטית לחלוטין – המשתמשים יצטרכו להשתמש בקוד QR כדי להעביר את השיחה.

מיקרוסופט מוסיפה גם תמיכה באפליקציית המקלדת SwiftKey, שתאפשר כעת ניסוח טקטסים שלמים, כמו אי-מיילים, וגם תרגום מיידי בין שפות שונות, בהן עברית, בעזרת התרגום האוטומטי של Bing.

עוד נוספה יכולת חדשה של Bing AI להשתמש במידע הקשרי מדפי אינטרנט שבהם המשתמש גולש באפליקציית דפדפן Edge ב-iOS ובאנדרואיד. זה מאפשר ל-Bing לראות את העמוד הפתוח בדפדפן ולהשיב על שאלות הקשורות אליו, לספק תקציר שלו או מידע על חלקים מסומנים של הטקסט.

לפי החברה, התכונות החדשות והעדכונים יהיו זמינים לכל המשתמשים "במהלך השבוע הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים