"ארגונים יכולים לשלב בין הענן הפרטי והציבורי – וליהנות מכל העולמות"

"השנה החולפת הביאה לא מעט אתגרים, שימשיכו גם השנה, עם אימוץ הטכנולוגיות החדשות, שיאיצו באופן חסר תקדים את היכולות של הארגון ויהפכו אותו ליעיל וגמיש יותר", אמר ליאור פוני, מנכ"ל דל טכנולוגיות ישראל

ליאור פוני, מנכ"ל דל טכנולוגיות ישראל.

"השנה החולפת הביאה עמה לא מעט אתגרים, שימשיכו אתנו גם השנה, עם אימוץ הטכנולוגיות החדשות, שהן שיאיצו באופן חסר תקדים את היכולות העסקיות של הארגון ויהפכו אותו לארגון יעיל וגמיש יותר", כך אמר ליאור פוני, מנכ"ל דל טכנולוגיות ישראל.

פוני דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד') בנמל תל אביב, בהשתתפות מאות נציגים של לקוחות החברה. באירוע הושקו סדרות מחשוב הקצה למגזר העסקי של דל לשנת 2023.

"מעל כל שאר האתגרים הטכנולוגיים בולטים עבודה בסביבה היברידית, מרובת עננים, ואבטחת סייבר", אמר פוני. הוא ציין כי "אנחנו, ב-דל, מקדמים את התפיסה ההיברידית לסביבה מרובת עננים, שלפיה ארגון יכול לשלב בקלות בין הענן הציבורי לזה הפרטי, וכך ליהנות מכל העולמות. בקרוב נספק את כל הפתרונות שלנו כ-שירות, במסגרת פרויקט APEX. כך, ארגונים יוכלו לצרוך פתרונות בכל דרך שירצו, ויפעלו בעידן הנתונים תוך האצת השינוי הדיגיטלי – באמצעות פתרונות אוטומטיים, חכמים ומשולבים".

פוני סיכם באומרו כי "קווי המחשבים החדשים שאנחנו משיקים משקפים את הניסיון רב השנים והנוכחות החזקה שלנו בעולמות המחשוב – מפתרונות הקצה, דרך הדאטה סנטר ועד לעננים. אנחנו משקיעים בקיימות ובאבטחת מידע, עם הכנסת רכיבים של בינה מלאכותית, שמאפשרים למשתמשים לנהל את סביבות המחשוב שלהם, לשלוט עליהן ולערוך בקרות, כדי לקבל חיווי על מצבם – וכל זאת באופן מאובטח".

אורן לוי, מנהל אזורי לתחום פתרונות מחשוב עסקי, CSG, ב-דל טכנולוגיות.

אורן לוי, מנהל אזורי לתחום פתרונות מחשוב עסקי, CSG, ב-דל טכנולוגיות. צילום: שי שחר

אורן לוי, מנהל אזורי לתחום פתרונות מחשוב עסקי, CSG, ב-דל טכנולוגיות, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במהלך הכנס, כי "הקורונה הביאה לגידול משמעותי בהיקף הפעילות שלנו, בשיעור דו ספרתי באחוזים, בשנים 2020-2021. זאת, בשל הצורך לספק לעובדי הארגונים תשתית לעבודה מרחוק ולעבודה מהבית – וזה קרה כמעט בן לילה. כעת אנחנו בעיצומו של עידן הפוסט-קורונה, שבו מגמת הגידול במכירות לא נמשכת, אבל אנחנו עדיין מגדילים את נתח השוק שלנו. הדגש הוא על הכנסת כמה שיותר תוכנה למחשבים, לטובת הגידול בתפוקה ובקיימות, והגדלת רמת הגנת הסייבר".

"שלושת קווי המוצרים שאותם השקנו באחרונה", ציין לוי, "הם בעלי מעבדים מובנים מדור 13 של אינטל. כיוון שצורת העבודה של ארגונים השתנתה בתחילת העשור בשל המגיפה העולמית, ארגונים כיום שמים יותר דגש על חוויית משתמש אחודה, לצד תפוקתיות גדולה יותר".

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

הוא הסביר כי "משפחות קווי המוצרים שהשקנו מגיעות עם יכולות מובנות של בינה מלאכותית ולימוד מכונה. האלגוריתמים שמוטמעים בתוכנות של המחשבים לומדים את התנהגויות המשתמשים בכלל ההיבטים: באילו תוכנות נעשה שימוש, מתי וכמה; מה היו זמני העבודה של המשתמש; ועד כמה נערכה התממשקות לאביזרים חיצוניים. בדרך זו, כל מחשב ותחנת עבודה הופכים להיות 'אישיים' עבור המשתמש – ולא סטנדרטיים, למשל על ידי תיעדוף התוכנות הפופולריות שהמשתמש עשה בהן שימוש".

"המחשבים שלנו מגיעים עם תוכנה מבוססת בינה מלאכותית בשם Dell Optimizer, שלומדת את הרגלי המשתמש, מקצה משאבים רבים יותר ליישומים הפופולריים יותר, וכוללת יכולות תפעול ושינה מתקדמות, שמזהות את המשתמש ואת קרבתו או ריחוקו מהמחשב", הוסיף לוי.

"אנחנו עונים בצורה טובה לדרישות הלקוחות, עם מגוון רחב של מפרטים, כוח עיבוד גבוה יותר, נפחי זיכרון גדולים יותר ושילוב הדוק יותר של נפחי זיכרון ומעבדים עוצמתיים. כלל מוצרינו מגיעים עם שלוש שנות אחריות, באתר הלקוח", ציין.

"החזון שלנו הוא לסייע ללקוחות להאיץ את קצב השינוי וההתפתחות, כדי להכין אותם טוב יותר לעולם המשתנה שבו אנחנו נמצאים", סיכם לוי. "נמשיך בתמיכה מסיבית ליצירת פתרונות לעבודה ולמידה מכל מקום, עם מיקוד בשביעות רצון הלקוח ושיפור חוויית המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים