מלך בריטניה הוכתר – מה חשבו על כך הצייצנים?

טוויטר התמלאה בציוצי הכתרה ובהם כיכבו כמובן בני משפחת המלוכה, אך גם מתנגדי המונרכיה סיפקו סיי משלהם ואפילו חתולים לא נעדרו מהדרך הייחודית של משתמשי הציפור הכחולה לציין את האירוע, שכמו נלקח מהאגדות

צפו בהכתרה וצייצו את רגשותיהם. הבריטים.

אירוע הכתרתו של המלך צ'ארלס השלישי – שהתקיים אתמול (ש') ברוב הוד והדר – ייצר, כצפוי, שלל עצום של ממים, ציוצים ופוסטים. כמה מהפופולריים שבהם כללו התייחסות להבעותיו המצחיקות של הנסיך לואי המשועמם מעט, שהם, יחד עם פיהוקים ספורים מצידו, גנבו את ההצגה.

כמובן שהיו לא מעט התייחסויות בטוויטר אל הנסיך הארי, בנם השני של המלך צ'ארלס והנסיכה דיאנה. הארי כידוע פרש מתפקידיו בבית המלוכה אחרי שנישא למייגן מרקל, אשר בכלל החרימה את אירוע ההכתרה.

בנוסף, גם חוסר ההתמצאות הקצר של הזמרת קייטי פרי בזמן שחיפשה את מקומה בווסטמינסטר אבי זכה להתייחסות של אומת המדיה החברתית.

הטקסט שהקריא המלך מפיסת נייר שהוצגה לפניו במהלך ההכתרה שיחרר הרבה צייצנים יצירתיים, שכתבו נוסחים שונים ואפילו ייחסו לתוכן שעליו התבונן צ'ארלס כאל תפריט יינות יקר במיוחד.

אלא שהיה זה, כאמור, הנסיך הצעיר לואי שמשך את תשומת הלב עם הבעות פניו ופיהוקיו המתוקים. היו אפילו מי שכינו אותו "מלך הממים", עקב החותם שהותירה נוכחותו בטקס על המדיה החברתית.

אחותו, הנסיכה שרלוט, בתם של הנסיכים מווילס, וויליאם וקייט, גם היא לא הוזנחה – באחד הציוצים מבטה של שרלוט אפילו הושווה להבעת סבתה, הנסיכה דיאנה המתה.

האם הנסיך וויליאם וקייט רבו במכונית?

גם ההוריהם של לואי ושרלוט, קייט וויליאם – מי שעתיד לרשת את המלך צ'ארלס לכשימות – זכו לממים משלהם, מן הסתם.

אחד הנושאים שבהם עסקו הפוסטים היה "ריב גדול במכונית", שחוו בני המלוכה וילדיהם בדרך להכתרה, לפי תיאוריה טוויטרית לא מבוססת.

ובנושא אחר – היה משעשע לראות ציוץ שציין כי "נחמד שיש להם שתי קמילות חירום, מוכנות למקרה שמשהו יקרה לראשונה", ובו הציג המפרסם שתי נשים שתועדו בטקס ובהחלט יכלו לתפקד ככפילות של קמילה. נזכיר כי קמילה היא היא האישה שהפכה אתמול מהמאהבת במקור של הנסיך צ'ארלס, שבהמשך נישאה לו – לאשת המלך. בין הציינים היו מי שכתבו ופנו למאהבות השונות באשר הן שם: "אסור לוותר על התקווה לעולם".

Nice they’ve got two Emergency Camillas prepared in case anything happens to the first one #Coronation pic.twitter.com/u0GnGDI1Kv

גם הזמרת קייטי פרי, שלא ידעה היכן היא יושבת והציצה על האירוע מתחת לכובע דרמטי בסגנון בריטי קלאסי, הצחיקה רבים.

מתנגדי המונרכיה תייגו את הפוסטים שלהם תחת ההאשטגיות 'לא המלך שלי' (NotMyKing#) ו-'לבטל את המלוכה' (AbolishTheMonarchy#), והציפו גם הם את הפלטפורמה של הציפור הכחולה.

וכמובן שאי אפשר בלי חתולים במדיה החברתית. אז קיבלנו גם הכתרת חתול.

 

Long live the king!

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים