בא לבקר במאורת הנמר: אורן לוי, פיין-טרי טכנולוגיות

04/05/2023 14:54
אורן לוי, פיין-טרי טכנולוגיות

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר אורן לוי, שלאחר הרבה שנות שירות בחברות מחשוב גדולות (דל, פוג'יטסו, HP) יצא לדרך עצמאית והקים חברת פתרונות ששמה פיין-טרי (Pine Tree – עץ אורן, למי שפחות בלועזית…).

"המטרה של פיין טרי", מספר לוי, "היא לסייע לעסקים לארגן את המידע על ידי אוטומציות, ניהול נתונים ב- Excel ו-SQL, להקשיב ללקוחות ולהתאים הכל לצרכים הספציפיים שלהם, ובעיקר לעשות קסמים עם נתונים".

"במשך השנים", מספר לוי, "למדתי שככל שהמערכות מתקדמות ויש פתרון כמעט (דגש על כמעט) לכל דבר בענן או במערכת ERP מתקדמת, בסוף תמיד אנשים רוצים וצריכים לחזור ל-Excel. כמעט כל חברה מפיקה את הדו"חות, המשכורות, ניהול הרווח, המלאי וההפסד ב-Excel. אין מה לעשות – יש משהו ממכר בתאים האינסופיים החכמים האלו. אני יודע שאני התמכרתי מזמן… ולכן אני אומר – אם גם ככה בסוף התהליך הנתונים עוברים ל-Excel, למה שלא נשדר אותם ישירות אליו ונחסוך את הדרך המייגעת והצורך לסנכרן נתונים שוב ושוב ושוב?

"הייחודיות שלנו בפיין טרי", מוסיף לוי, "היא היכולת לתכנת ב-backbone של ה-Excel/Access ולייצר חיבור אוטומטי למאגרי נתונים חיצוניים, API או קבצים שונים של הלקוח. אנחנו גם יוצרים ניתוח של הנתונים על פי הדרישות והצרכים הייחודיים של כל לקוח, מייצרים גרפים ולוחות בקרה מגניבים, ובעיקר עושים לקוחות מאושרים.

"לאחרונה פיתחנו טופס אלקטרוני (דף נחיתה) שבו הלקוחות יכולים להגדיר אילו שדות נתונים הם רוצים – משעוני נוכחות לתעודות משלוח, טפסים ללידים, והשמיים הם הגבול. המידע מחובר לגיליונות Excel במשרד, ובלחיצת כפתור הכל מעודכן ומסונכרן. ואם זה לא מספיק, כל עדכון של גיליון אקסל מאפשר סנכרון עם גיליונות נוספים.

"את הזמן הרב שמתפנה ללקוחות שלנו אנחנו מנצלים בדיונים על המצב, מזרח תיכון חדש ואיך לעשות עולם יפה וירוק יותר, וגם נשאר לנו זמן לטיפים על אוטומציות Excel בטלפון בחינם ובאהבה … פיין-טרי, כבר אמרנו…"

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי

    אורן נותן פתרונות מעולים. עזר ועדיין עוזר לנו . ממליץ על השירות האיכותי והאישי של פיין טרי.

  2. עופר IBM

    אורן תמיד היה תותח , גם שהיה בדל מחשבים וגם שהיה בHP . אני אוהב להשתמש בפיין טרי טכנולוגיות לעבוד על מסד הנתונים הגלובלי שקשור לinventory שלנו בחברה . המניפולציות שפיים טרי טכנולוגיות עשו באקסל שינו לנו את החיים . ממליץ בחום

  3. שי לוי מנכל WIFA בית הספר לטיסה בוושינגטון

    אורן לוי מנכל ובעלים של פיין טרי שינה לי את החיים…!!! כל המידע נגיש וברור , קל לתפעול וחוסך המון זמן יקר. אורן הקשיב לצרכים שלנו ויצר מערכת נוחה מאוד שמרכזת את כל הנתונים על מסך אחד. כל הכבוד👏

  4. אמבולנס חדרה

    אלוף עזר לנו לארגן עצמנו מחדש שאפו

אירועים קרובים