אדסקיי, שפיתחה טכנולוגיה לבטיחות הולכי רגל, גייסה 30 מיליון דולר

החברה פיתחה מערכות חישה טרמיות, שמאפשרות ליצרניות הרכבים לשפר את יכולות הזיהוי של מערכות הבלימה האוטומטיות שלהן, בדגש על זיהוי רחוק ובטוח של הולכי רגל

טכנולוגיה לבטיחות הולכי רגל.

אדסקיי (Adasky) הישראלית, שפועלת מיקנעם, הודיעה היום (ב') כי היא השלימה סבב גיוס בסך של 30 מיליון דולר מכמה משקיעים, בהובלת ג'נטקס האמריקנית, שאיתה היא אף חתמה על הסכם לשיתוף פעולה.

החברה הוקמה בשלהי 2015 על ידי יוצאי רפאל אבי כץ ויעקב דגן, מדענים בתחום ההדמיה הטרמית. עד כה היא גייסה 55 מיליון דולר, בין היתר מקיוסרה היפנית ומיצרנית חלקי הרכב הדרום קוריאנית סונגוו היי-טק. אדסקיי מעסיקה כ-80 עובדים, רובם מהנדסים, באתר שלה ביקנעם, ויש לה נציגות בארצות הברית. מנכ"ל החברה הוא תא"ל (מיל') יעקב שהרבני, ששירת בתפקידי פיקוד ומטה בכירים בחיל האוויר.

מטרתה של הטכנולוגיה של אדסקיי היא לשפר את בטיחות הולכי הרגל, באמצעות מערכות חישה טרמיות שאותן היא מפתחת. המערכות מאפשרות לחברות הרכב לשפר את יכולות הזיהוי של מערכות הבלימה האוטומטית שלהן, בעיקר בתנאי מזג אוויר או תאורה קשים, בדגש על זיהוי רחוק ובטוח של הולכי רגל.

ג'נטקס מפתחת מערכות עזר לנהג (ADAS), וכן טכנולוגיות נוספות לשוק האוטומוטיב. שהרבני אמר כי "ג'נטקס היא השותפה האסטרטגית הנכונה עבור אדסקיי בעת הזו. הפריסה העולמית והיכולות מוכחות שלה יאפשרו לנו לענות על הביקוש הרב לטכנולוגיה שלנו".

"אנחנו גאים על השלמת סבב הגיוס, במיוחד בעת הנוכחית", ציין. "מדובר בהכרה חד משמעית בפוטנציאל הטכנולוגי והאנושי הרב שקיים בחברה. ההשקעה תאפשר לנו לגייס מהנדסים ועובדים חדשים, ולשמר את היתרון הטכנולוגי המשמעותי שיש לנו לעוד שנים רבות מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים