תוכן שיווקי

וואן איידנטיטי וקווסט משיקות תוכנית שותפים חדשה בישראל

החברות זכו באחרונה בדירוג חמישה כוכבים מ-CRN, במסגרת דירוג ה-Partner Program Guide

30/04/2023 13:00
משמאל לימין: ערן אברגל, מנהל הפעילות העסקית של וואן איידנטיטי וקווסט בישראל ובמזרח אירופה, יעקב סקטקוב, מנהל חטיבת ISM בחברת קווסט בישראל וניר כמון, מוביל הפעילות הטכנולוגית של קווסט ו-וואן איידנטיטי בישראל ומזרח אירופה.

וואן איידנטיטי קווסט (One Identity Quest) ממשיכה להעמיק את הקשרים עם השוק הישראלי, והפעם באמצעות תוכנית השותפים החדשה.

תוכנית השותפים ל-2023 של חברת וואן איידנטיטי (One Identity)  ו-קווסט (Quest), זכתה, זו השנה השביעית ברציפות, בדירוג חמישה כוכבים מ-CRN‏‎. דירוג חמישה כוכבים מוענק לספקים נבחרים, שתכניות השותפים שלהם מציעות תמיכה רצופה ועקבית בשותפים (לפני ואחרי המכירה) ובמנועי צמיחה, מקדמות אפיקי הכנסה חדשים ומדגישות את הצעת הערך ללקוח, תוך הבנה עמוקה של חזון הארגון ומטרותיו.

דירוג ה-Partner Program Guide של CRN מספק לקהילת השותפים הבינ"ל תמונת ברזולוציה גבוהה של תוכנית השותפים המוצעות על ידי הספקים השונים, והערך האמיתי שמציעות תוכניות אלה לשותפים עצמם.

וואן איידנטיטי וקווסט מופיעות בריבוע הקסם של גרטנר, ברביע Leaders, בארבעה תחומי התמחות מרכזיים בעולמות הסייבר וההגנה על המידע הארגוני: ניהול זהויות, בקרת גישה, PAM (ניהול זהויות פריווילגיים) ופתרונות לניהול מטא-נתונים.

"תחת התוכנית הזו נראה בקרוב שותפים איכותיים נוספים בישראל"

"זו השנה השביעית ברציפות שבה תוכנית השותפים שלנו מקבלת את ההכרה הזו. אנחנו שמחים, גאים ולא מופתעים. השותפים שלנו בישראל יודעים שהתוכנית מציעה ערך, מעל ומעבר להתחייבות של וואן איידנטיטי לערוץ שותפות חזק, רווחי ומצליח", אמר ערן אברגל, מנהל הפעילות העסקית של וואן איידנטיטי וקווסט בישראל ובמזרח אירופה. "הזכיה הזו מגיעה בתזמון מושלם לשוק המתרחב שלנו כאן בישראל, שיאפשר לכל ארגון עסקי בישראל ליהנות מיתרונות הענן ולצמוח בצורה הבטוחה והפשוטה ביותר. התוכנית תציע הדרכות משופרות שיתנו ללקוחות, בכל גודל, יותר עצמאות ונוחות חסרת תקדים בהטמעת המערכת", הוסיף אברגל.

"המטרה הראשית של תוכנית השותפים החדשה של קווסט בישראל היא לעזור לשותפים שלנו לזהות הזדמנויות חדשות לצמיחה, באמצעות כלים יעילים, תקשורת בהירה, וממשקים נוחים וזמינים. אלה הסודות שמניעים את אקו-סיסטם השותפים של קווסט בכל העולם, וגם בישראל", אמר יעקב סקטקוב, מנהל חטיבת ISM בחברת קווסט בישראל.

ניר כמון, מוביל הפעילות הטכנולוגית של קווסט ו-וואן איידנטיטי בישראל ומזרח אירופה, הוסיף: "תחת התוכנית הזו נראה בקרוב שותפים איכותיים נוספים בישראל, שיוכלו ליהנות ממגוון האפשרויות ואפיקי הרווח שתוכנית השותפים הזו מנגישה".

אירועים קרובים