אסף יגאל מונה לסמנכ״ל הטכנולוגיה ב-Logz.io

יגאל, שהוא גם אחד ממקימי החברה: "שם לנגד עיניי להוביל את המשך תהליך הצמיחה הטכנולוגית והאסטרטגית, ליצור שותפויות נוספות וכן להגדיל את העבודה עם ארגון המכירות"

אסף יגאל, סמנכ״ל הטכנולוגיות ב-Logz.io.

Logz.io, שפיתחה פלטפורמת ניתוח נתונים למתכנתים, המבוססת על קוד פתוח ELK ו- Grafana, הודיעה על מינויו של אסף יגאל לסמנכ״ל הטכנולוגיות בחברה.

יגאל מביא איתו ניסיון של מעל לעשור בעולמות היזמות בחברות היי-טק גלובליות, כולל הקמת Logz.io יחד עם תומר לוי. בשנים האחרונות כיהן יגאל כסמנכ״ל המוצר בחברה, ובמסגרת עבודתו הוביל את חזון המוצר והאסטרטגיה הכוללת של החברה. כעת, כסמנכ״ל הטכנולוגיות בחברה ימשיך להוביל את החברה קדימה. יגאל הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון.

Logz.io מפתחת פתרון ניטור, המאפשר לחברות להבין כיצד מערכות הענן שלהן מתפקדות ומסייעת להם לפתור בעיות במהירות מרבית כך שהמשתמשים לא יפגעו. לחברה כיום יותר מ-1,300 לקוחות בכ-100 מדינות, בהם ארגונים מובילים כגון: סימנס, יוניטי ואיביי. החברה מעסיקה כ-250 עובדים במטה בתל אביב, בבוסטון ובלונדון.

״אני שמח להיכנס לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה ושם לנגד עיניי להוביל את המשך תהליך הצמיחה הטכנולוגית והאסטרטגית, ליצור שותפויות נוספות וכן להגדיל את העבודה עם ארגון המכירות״, אמר יגאל לאחר מינויו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים