מסתמן: סגה תרכוש את מפתחת אנגרי בירדס תמורת מיליארד דולר

חברת המשחקים היפנית תשלם, ככל הנראה, את הסכום תמורת רוביו, שפיתחה את המשחק הידוע, שבשנים האחרונות ידע ירידה בפופולריות שלו

האם הן יהיו בקרוב של סגה? אנגרי בירדס.

עסקה גדולה נוספת מתקרבת, ככל הנראה, בשוק משחקי הווידיאו והמחשב. אמנם לא מדובר בעסקה ענקית, אבל עדיין, סגה היפנית מוכנה לשלם מיליארד דולר כדי לרכוש את מפתחת המשחקים רוביו. מדובר בחברה שעומדת מאחורי אחד ממותגי משחקי המחשב הידועים ביותר בעולם, אנגרי בירדס – המשחק שכנראה עשה את שירות המכירות הטוב ביותר למכשירי ה-iPhone, במיוחד קצת לאחר שהם יצאו לשוק (ה-iPhone הראשון יצא ב-2007 והציפורים הזועמות הפכו ללהיט ב-2009), אבל היה פופולרי גם בקרב משתמשי אנדרואיד.

עם זאת, יש מומחים שהרימו גבה על סכום העסקה, מאחר שהמותג נמצא בירידה בשנים האחרונות.

כך או כך, הידיעה על חתימת העסקה פורסמה בראשונה בוול סטריט ג'ורנל, וייתכן שזו תתרחש כבר השבוע. היא מגיעה כחודש לאחר שעסקה בקנה מידה דומה, של 800 מיליון דולר, לא הצליחה להבשיל מול פלייטיקה הישראלית.

אנגרי בירדס הוא מותג שמקושר כיום לכמה עשרות משחקים, סרטים, סדרות אנימציה ועוד. רוביו אף השיקה עבורו משחק מציאות רבודה לפני כמה שנים. עם זאת, רוביו הסירה לא מכבר את המשחק המקורי של אנגרי בירדס מחנות האפליקציות של גוגל, אולם הוא עדיין זמין למשתמשי iOS.

במידה רבה, מדובר במותג מפורסם ומוצלח בדיוק כמו סוניק, הקיפוד שזכה לכמה וכמה משחקים, בכל הפלטפורמות, וגם הפך לגיבור של כמה סרטי אנימציה וסרטים מעורבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים