נטקום החליפה את מערך טלפוניית ה-IP בקונברג'יס; היקף הפרויקט: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלף מערך תקשורת של נורטל במרכזיית אווייה מתקדמת מדגם S8300 ושער גישה מדגם G450 ● המרכזייה החדשה כוללת אופציית הרחבה למאות שלוחות באתר ומשלבת בין כל התקני התקשורת של המשתמשים, כולל טלפון IP שולחני, טלפון נייד, מחשב אישי ומערכות נתונים ארגוניות.

נטקום (מלם תים תקשורת) השלימה פרויקט החלפה ושדרוג של מערך טלפוניית ה-IP בסניף הישראלי של חברת קונברג'יס (Convergys), המספקת שירותי תמיכה וחיוב לקוחות. היקף הפרויקט נאמד ב-200 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוחלף מערך תקשורת של נורטל (Nortel) במרכזיית אווייה (Avaya) מתקדמת מדגם S8300 ושער גישה (Gateway) מדגם G450. המרכזייה החדשה כוללת אופציית הרחבה למאות שלוחות באתר ומשלבת בין כל התקני התקשורת של המשתמשים, כולל טלפון IP שולחני, טלפון נייד, מחשב אישי ומערכות נתונים ארגוניות.

אמיר דניגור, מנהל ה-IT בקונברג'יס ישראל, אמר, כי "הפרויקט שנטקום הטמיעה עבורנו יוזיל עלויות ויתרום ליצירת סביבת תקשורת אחודה, תוך מתן אפשרות לעובד לקבל שירותי טלפוניה – הן במשרד והן מחוצה לו".

יוסי כהן, מנהל מכירות בנטקום (מלם-תים תקשורת), אמר, כי "הטמענו מערך טלפוניית IP מתקדם שמטרתו להביא לצמצום עלויות אחזקת הטלפוניה אצל הלקוח ולייעול עבודת המשתמשים על ידי החלפת רשת טלפוניה לא אחודה ברשת אחודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים