"האתגר: לנהל תהליכים באופן חוצה ארגון ומערכות"

עידן יורפסט, מנהל פתרונות וייעוץ בסרוויס נאו ישראל, מסביר כיצד להתגבר על האתגר הזה, שמטריד את אנשי ה-IT בארגונים

עידן יורפסט, מנהל פתרונות וייעוץ בסרוויס נאו ישראל.

"אחד האתגרים שמולם ניצבים אנשי ה-IT בארגונים בבואם להעניק שירותים לארגון הוא כיצד לבנות שירות שמתחיל במחלקה אחת ועובר למחלקה שנייה, או אל ספק. לאחר בניית השירות, יש לוודא כיצד לנהל תהליכים אלה, למדוד אותם ולראות את התמונה המלאה, תוך קבלת נתונים מערוצים וממקורות מידע רבים והפיכת התהליך לחוצה ארגון, באופן מסודר ומחובר, ובשפה אחידה – באופן שבו כלל מערכות הארגון ידברו זו עם זו", כך אמר עידן יורפסט, מנהל פתרונות וייעוץ בסרוויס נאו ישראל.

יורפסט דיבר במסגרת מפגש של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך היום (א') ב-יס פלאנט בראשון לציון, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

סרוויס נאו נוסדה ב-2004 ומעסיקה יותר מ-19 אלף עובדים, מהם מעל 200 בישראל – רובם המכריע במו"פ המקומי, שהוקם ומבוסס על ארבע רכישות שהחברה ערכה בישראל. לסניף המקומי יש עשרות רבות של לקוחות, מתוך כלל 7,400 הלקוחות הארגוניים של סרוויס נאו בעולם – ש-80% מהם נמנים על ארגוני פורצ'ן 500. לדברי יורפסט, החברה חווה גידול שנתי של 28% בהיקף הפעילות שלה.

יורפסט הציג את פתרון החברה לארגונים מהמגזר הפיננסי, שמשרת יותר מ-1,000 לקוחות ארגוניים ממגזר זה בעולם. הוא ציין שסרוויס נאו מציעה "פלטפורמה רובסטית וגמישה, שמתמקדת בחמישה אזורים בארגון: חוויית לקוח, חוויה טכנולוגית, חוויית עובד, חוויית התפעול בארגון, והבנייה והתפעול השוטף של המוצרים". לדבריו, "הפלטפורמה שלנו לא מחליפה תהליכים ארגוניים – אלא היא מתממשקת לכלל מקורות המידע בארגון, לכל המערכות, לרבות מערכות לגאסי ותיקות – עם יותר מ-600 מחברים וממשקים. כך, ניתן לפעול באופן מתוזמר, ממוכן ומנוהל". בדרך זו, הסביר, "אנחנו מעניקים לארגונים את הגמישות התהליכית הנדרשת, עם תהליך ממוכן מקצה לקצה ובנייה של שפה אחידה, ומספקים למנהלי ומנהלות ה-IT את הנראות הנדרשת להם.ן, באופן כולל וחוצה ארגון, לצד יכולת טיפול אוטומטית בכלל עומסי העבודה".

עוד אמר יורפסט כי "בדרך זו אנחנו מספקים לארגונים פלטפורמה שמסייעת להם להיות דיגיטליים, עם אג'יליות, מיכון ושיפור חוויית המשתמשים. כך אנחנו מסייעים ל-IT בארגון לשרת טוב יותר את הלקוחות הפנימיים והחיצוניים, ולהפוך לעמוד תווך עסקי בארגון – כזה שמספק תמונה מלאה, שמגיעה מכלל התהליכים. באופן זה אנחנו תומכים בתהליכי הארגון, משפרים אותם ומאפשרים חיבוריות ביניהם, על בסיס אינטגרציה של שירותים. אנחנו קושרים את כלל המערכות, כולל המסורתיות, בתהליך אחד, עם חוויה אחידה ועם נראות. לא משנה אילו שירותים פיננסיים רוצים להריץ ואם חפצים לעשות זאת בתוך או מחוץ לארגון – הפלטפורמה שלנו מציעה פתרון לכך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    היורפסט הזה אחד התותחים שפגשתי

אירועים קרובים